Úgy látszik, hogy beigazolódott az elmúlt két év kulcsszava, azaz a mobil e-mail, és a responsive hírlevél, ugyanis a Protopmail legfrissebb kutatásából az derül ki, hogy ugrásszerűen nőttek a hírlevelek megnyitási arányai.
A legfrissebb mobil e-mail olvasási szokásokat felmérő kutatás eredménye nem azért megdöbbentő, mert nőttek a mobilos hírlevelek arányai, hanem azért, mert olyan ütemben nőttek, ami igen meglepő.
Míg 2013-ban még csak 16%-os volt a mobilon megnyitott hírlevelek aránya, addig 2014-re ez a szám már 20%-ra nőtt, 2015-re pedig még egyet kontrázott és 25,1%-nál állt meg ez az arány.
Az átkattintásoknál ugyancsak növekedés figyelhető meg. Míg 2013-ban csupán a hírlevél olvasók 8,25 %-a kattintott mobilról, addig 2014-ban már 12,5%-uk, 2015-re pedig ez az arány is majdnem megduplázódott 21,3%-os eredménnyel.
Ami szintén jól látszik a kutatás eredményeiből, hogy amennyivel csökken a PC-ken a megnyitási arány, addig a mobil telefonokon pont annyival nőtt a megnyitási kedv.
Szóval mobil hírlevelekre fel!