A gazdasági válság hatását a marketingesek is érezték a saját bőrükön, és sajnos nem csak úgy, hogy kevesebb pénz jutott a kampányokra, hanem a munkaerő is csappant.
Így ma már nagyon gyakran találkozunk azzal a jelenséggel, hogy akár egy több száz fős vállalkozás esetében is összesen egy marketinges van a korábbi marketing osztályon, akinek lehetőleg mindenhez értenie kell.
Ez pedig sokszor nagyon nehéz feladat, hiszen annyi kampányt, és marketing eszközt összehangolni nagyon nehéz, főleg úgy, hogy ahhoz még magas konverziós elvárások is társulnak.
Szerencsére azért ma már olyan megoldások állnak a marketingesek rendelkezésére, amelyek nagyban megkönnyítik és hatékonyabbá teszik a munkájukat, ilyen pl. a marketing automatizálás.
A marketing automatizálás remek segítséget nyújt az új látogatók toborzásában, gondozásukban, rangsorolásukban, valamint az egyedi tartalmak előállításában is. És ha ez még nem lenne elég, akkor az e-mail marketinget is remekül lehet vele ötvözni.
Ha mindez még nem volt elég arra, hogy meggyőzzön a marketing automatizálás fontosságáról, akkor íme 7 tény, ami biztos meg fog győzni:
Forrás:bussines2community.com
További érdekes tényeket és gyakorlati jó tanácsokat hallhatsz 2014. október 2-án a marketing automatizálásról a III. E-mail marketing konferencián.
A regisztráció nyitott, jegyek már kaphatók!
Minden regisztrálót 1 db 1 éves Üzlet&Pszichológia előfizetéssel ajándékozunk meg.