Haladó e-mail marketing. Ez lesz a fő témája a 2014. október 2-án újra megrendezésre kerülő III. E-mail marketing konferenciának. Hiszen az élet nem áll meg, sőt egyre gyorsabban halad és a technika egyre nagyobb lehetőségeket kínál a marketingeseknek az ügyfélszerzésre.
Éppen ezért mi is haladunk a korral és ebben az évben a konferencián az e-mail marketing mélyebb vizeire evezünk.
A résztvevők megismerkedhetnek az e-mail marketing tágabb értelmezésével és azokkal a technikákkal, amelyek nélkül ma már nem lehet hatékonyan ügyfeleket szerezni e-mail marketinggel. Olyan kulcsszavakat ismerhetnek meg és tanulhatnak meg alkalmazni, mint pl.: marketing automatizálás és revenue marketing, content marketing, inbound marketing, lead generálás, lead scoring, lead nurturing, stb.
Az idei konferencián az alábbi fogalmakkal ismerkedhet meg a nagy közönség:
- Ügyfélszerzés inbound marketinggel,
- Revenue marketing,
- Lead generálás, lead scoring, lead nurturing,
- 360 fokos listaépítés,
- Személyre szabott és viselkedés alapú tartalom,
- Az Inbound marketing folyamata, gyakorlati alkalmazása
- Az e-mail marketing szerepe a multichanel megoldásokban,
- A reszponzív hírlevél készítés titkai,
- Adatbázis építés a social médiában
- Hogyan lesz egy leadből vásárló?
- E-mail kézbesítési analitikák, azaz mit mondanak a számok?
Túlzás nélkül elmondható, hogy aki idén nem lesz ott az e-mail marketinges szakma immár hagyományos konferenciáján, az nagy szakmai hátrányba kerül azokkal szemben, akik részt vesznek.
A konferencián ebben az évben is a hazai marketinges szakma legnevesebb előadói képviseltetik magukat, mint pl. Damjanovich Nebojsa (Senpai/HupSpot), Dely Gábor (d-code, Direkt és Interaktív Marketing Szövetség), Gombos Zsolt (OMA.hu), Szalghári Éva (fps webügynökség), Bay Áron (HD Marketing), és még sokan mások.
A konferencia szakmai partnere a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség.
A regisztráció nyitott, jegyek már kaphatók!
Minden regisztrálót 1 db 1 éves Üzlet&Pszichológia előfizetéssel ajándékozunk meg.