HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Hogyan működik az e-mail retargeting?

2014.09.04. 13:44 protopmail

A weboldal látogatók 50%-a visszafordul, elhagyja a kosarát, azaz nem fejezi be azt a folyamatot, amit elkezdett. Visszacsalogatni, visszaszerezni nagyon nehéz őket, pedig vannak már erre is kiváló megoldások. Többek között az e-mail marketing is nagyszerű és hatékony megoldás lehet az egykori látogatók visszacsalogatására.

Na de mi is az a retargeting?

A retargeting nem más, mint a korábbi weboldal látogatók, webáruházakban ún. kosár elhagyók visszacsalogatása az adott oldalra különböző módszerek segítségével.

email_marketing_retargeting_remarketing.png

Az egyik ilyen megoldás lehet az e-mail marketing. Ez az egyik legegyszerűbb formája, hiszen ha pl. egy regisztráció során elkéred az érdeklődő e-mail címét és nevét már félig meg is nyerted a látogatót, hiszen a személyes adatai már megvannak, tudod követni!

Hogy hogyan csináld?

Ahhoz, hogy minél jobban hatékony legyen az e-mail retargetálás, már a begyűjtés során is képezz szegmenseket. Az adatbázisba ne ömlesztve gyűjtsd ezeket az adatokat, hanem kisebb, csoportoknak megfelelően, pl.: akciós feliratkozók, kosárelhagyók, termékcsoportok szerint, vagy akár a visszafordulás helye szerint is.

Majd ezeknek a szegmenseknek megfelelően küldj ki, lehetőleg személyre szabott tartalommal hírlevelet.

A technika ma már lehetővé teszi, hogy mindenki számára, - legyen szó korábbi látogatóról, vagy kosárelhagyóról, - egyedi tartalmú hírlevelet küldj. Ezzel a módszerrel nem csak csökkentheted a kiküldések gyakoriságát, de olyan üzenetekkel tudod elérni a címzetteket, amelyek feltehetőleg érdeklik őt, hiszen korábban már érdeklődtek iránta, valamint ezzel a megnyitások és átkattintások számát is növelheted.

Kosárelhagyóknak küldhetsz akár egyszerű emlékeztető üzenetet, amelyben felhívod a címzett figyelmét arra, hogy nem fejezte be a műveletet. Ilyenkor akár rá is kérdezhetsz a kosár elhagyás okára, így közelebbről is megtudhatod, hogy mit gondolnak a termékről vagy a vásárlói felületről a látogatók.

Az e-mail retargeting hatékonysága abban is rejlik, hogy milyen gyakran szólítod meg az egykori látogatókat. Ne feledd, egy fecske nem csinál nyarat, ezért érdemes legalább 2-3 alkalommal olyan hírlevelet küldeni számára, amely felkelti az érdeklődését és a visszafordulóból vásárló lesz végül.

Retargetingről, a vásárlók, látogatók visszacsalogatásáról további érdekes és hasznos tippeket hallhatsz, ha eljössz 2014.október 2-án a III. E-mail marketing konferenciára.

A regisztráció nyitott, jegyek már kaphatók!

További részletek és regisztráció>>

Minden regisztrálót 1 db 1 éves Üzlet&Pszichológia előfizetéssel ajándékozunk meg.

Címkék: email marketing retargeting email marketing konferencia remarketing email retargeting email remarketing

1 Szólj hozzá! (1 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr776668433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MobIntMark 2015.04.25. 18:52:22

Nagyon jó eszköz az e-mail címek gyűjtésére a saját vállalkozásod Mobil Applikációja.

A szegmensekre bontott feliratkozókat célirányosan tudod ezután megszólítani, de a mi még ennél is jobb, hogy applikációd Push Üzenet küldő lehetőségével bármikor megcélozhatod az applikációd letöltőit.

A Push Üzeneteket 97%-ban megnyitják az emberek saját telefonjukon, nem kerül SPAM mappába, vagy kukába.

Hallottál már a Geo Fence Push üzenetről. Ezt is csak applikációval lehet megcsinálni. Ez azt jelenti, hogy például, ha valaki bejön az általad megadott területre behívod egy kávéra.:)

Természetesen ezt applikációban sem tudja mindenki!

Ha érdekel, beszélhetünk róla:

www.appsworldapps.com
süti beállítások módosítása