HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Hogyan növeld webáruházad bevételét e-mail marketinggel? - Dotcommerce Day alkalmából

2013.11.08. 09:14 protopmail

Ma, azaz november 8-án tartják a hazai internetes vásárlás napját. 2011-ben indult hazánkban Dotcommerce Day elnevezéssel ez a mozgalom, amelynek célja megismertetni az internetezőkkel az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését hazánkban. 

email_webáruház.jpgEbből az alkalomból mai bejegyzésünkben néhány olyan e-mail marketing tippet osztunk meg, amelyeknek segítségével növelheted webáruházad bevételét.

Azon kívül, hogy az online kereskedés során a lehető legtöbb marketing eszközt kihasználod, ne hanyagold el az e-mail marketinget sem, hiszen a webáruházak esetében ez az egyik legjobb marketing csatorna. Szemben a népszerű közösségi médiával, ahol az üzenetek nem mindig jutnak el az összes követődhöz, az e-mailek azonban mindig célba érnek. Valamint az is tudva levő, hogy a közösségi média közvetlen értékesítésre nem igazán alkalmas, az e-mail marketing azonban erre is kiváló megoldás!

 Íme, néhány tipp, hogy hogyan növelheted webáruházad bevételét a hírleveleknek köszönhetően:

- Légy rendszeres: Ma már heti egy hírlevél nem elegendő ahhoz, hogy konverziót növelj. Ne csak ímmel-ámmal, 1-1 akció során küldj hírleveleket. Légy rendszeres, azaz küldj minél több e-mailt az olvasóidnak, főleg olyan időszakokban, mint az elkövetkező karácsonyi szezon, akár naponta is küldhetsz ki hírlevelet.

- Kelts bizalmat: A legjobban úgy nyerheted meg a feliratkozóidat, hogy először megnyered a bizalmukat. A legtöbb olvasó nem szereti, a túl erőszakos az ajánlatokat a hírlevelekben, ezért csak szépen finoman fogalmaz. Azért térj a lényegre, és törekedj arra, hogy ne kisregényt írj egy termékről. Miért? Azért, mert ha minden információt megosztasz a hírleveledben a termékről, akkor az olvasód nem fog továbbkattintani a landing oldalra, és akkor sajnos vásárolni sem fog.

 - Szegmentálj: A legtöbben sajnos még ma is úgy használják e-mail adatbázisukat, hogy az összes feliratkozójukat egy listán tárolják, és arra egyben, érdeklődési köröktől függetlenül küldenek ki hírleveleket. Pedig a legtöbb vásárlói szokás már jól mérhető, már a Protpmaillel is mérhetőek az intelligens vásárlási szokások, amelynek segítségével nem csak szegmentálhatsz, hanem személyre szabott ajánlatokat tartalmazó e-maileket is küldhetsz az ügyfeleidnek. Ha nincs is ilyen eszköz a kezedben, akkor is azt meg tudod vizsgálni, akár a megrendelések alapján is, hogy ki mit vásárolt eddig nálad, majd ez alapján készíts kisebb hírlevél listákat, és így küldj ki releváns tartalmú e-maileket.

- Mobilizálj: Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy a hírleveleket is optimalizáld mobil eszközökre, de muszáj erre is figyelni, mivel az eCommerce ma már mCommerce is. Azaz egyre többen vásárolnak mobil eszközökön keresztül, ezért fontos, hogy hírleveleid is mobil eszközökre legyenek optimalizálva. Hiszen ha valaki megnyit a telefonján egy hírlevelet, akkor a legvalószínűbb, hogy onnan fog tovább kattintani. Arra azért ügyelj, hogy az ajánlat landing oldala is legyen mobil eszközökre optimalizálva.

Címkék: webáruház e-mail marketing internetes vásárlás napja dotcommerce day hírlevlél

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr695620389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása