Tavaly évi ígéretünkhöz híven, hagyományt teremtünk, és idén is, 2013.október 2.-án, megrendezzük az egyetlen hazai E-mail marketing konferenciát.
A II. E-mail Marketing Konferencia központi témája a mobil eszközök forradalma, illetve hogyan változtatja meg az e-mail marketinget az a tény, hogy hamarosan a címzettek többsége már nem PC-n vagy laptopon, hanem valamilyen mobileszközön, kisebb képernyőn olvassa az e-maileket.
A konferencia során az alábbi kérdésekre keressük a választ:
- Milyen hatásai vannak a fogyasztói szokásokra a mobil eszköz forradalomnak?
- Hogyan optimalizáljuk az e-mail kampányainkat mobil eszközökre?
- Mennyi e-mailt nyitnak meg mobil eszközökről a magyarok?- Protopmail saját felmérés
- Hogyan segíthet az e-mail marketing az ügyfélszerzésben- és megtartásban nagyvállalati környezetben?
- Hogyan kapcsolódik az e-mail marketing a nagy adatbázisokhoz (Big data)?
- Milyen hatása van a hírlevél megnyitásokra Magyarországon a Gmail Tabok bevezetése?-Protopmail saját felmérés
- Hogyan használjuk a legújabb automatikus profilépítő és retargeting technikákat EDM kampányainkban?
- Közép és nagyvállalati e-mail marketing esettanulmányok, konkrét példák, elemzések.
A konferencián idén is a hazai e-mail- és mobil marketinges szakma kitűnő alakjai képviseltetik magukat előadásaikkal, mint pl. Damjanovich Nebojsa (Grey/G2), Dely Gábor ( Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, Allegro Group Kft.), Gombos Zsolt (OMA.hu), Kis Ervin Egon (SZEK.org).
A konferenciát idén a Kreatívval karöltve, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség szakmai védnöksége alatt rendezzük meg.
Ne maradj le Te sem a legfrissebb mobil e-mail trendekről és gyere el a konferenciára!
További információt és kedvezményes jegyárakat itt találsz:
www.e-mailmarketingkonferencia.hu
Minden regisztráló ajándékba kap 1 db 1 éves Üzlet&Pszichológia előfizetést, valamint a helyszínen kisorsolunk 10 db belépőt a smart show-ra!