Ez a blog a protopmail.hu weblap blog funkcióját fogja kiszolgálni. Ennek megfelelően elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeket publikálunk majd itt, illetve a legújabb fejlesztéseinket mutatjuk majd be.
Habár az e-mail marketinget több mint 10 éve használják a magyar cégek, ennek ellenére még nagyon gyerekcipőben jár a technológiában rejlő lehetőségek valódi kihasználása. Jellemzően a hírlevél küldő cégek egyszerű "tömegmédiaként" tekintenek rá. Van egy vagy több címlistájuk, amire mindenféle szűrés nélkül ontják az üzeneteiket, nem foglalkoznak azzal, hogy az adott ajánlat vajon érdekli-e az összes hírlevél olvasójukat.
Ez a blog egy kicsit ezen az áldatlan állapoton is próbál változtatni, és próbálja "hinteni az igét", hogy lehet mindezt okosabban is csinálni.
A szerzők (a Protopmail e-mail marketing szakértői) remélik, hogy ez a blog nem fog a "10. tipp hogyan legyél milliomos hírlevél küldéssel" szintre süllyedni, és öncenzúrát alkalmazva irtjuk majd a silány tartalmat. Ezzel persze házhoz megyünk a pofonért, mert az olvasók joggal teszik majd szóvá, ha esetleg mégis a könnyebb útra tévednénk.