Hírlevél küldéssel, e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkek
HTML
E-mail marketing szoftver
Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában!
Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!
MobIntMark:
Nagyon jó eszköz az e-mail címek gyűjtésére a saját vállalkozásod Mobil Applikációja.
A szegmens... (2015.04.25. 18:52)Hogyan működik az e-mail retargeting?
Bökönyi Norbert:
Ez egy ügyes bejegyzés, már évek óta publikálok erről én is, de még mindig nagyon kevesen tudnak e... (2014.12.22. 11:05)Létezik-e reszponzív hírlevél?
protopmail:
Szia @Levente!
Egyenlőre nem terveztük, hogy szektoriálisan is lemérjük ezeket az eredményeket, d... (2014.07.18. 10:01)E-mail felhasználói szokások óráról-órára
Teljes mértékben egyetértek. De az a csoda, hogy eltelt 5 év és még mindig sok hírlevél érkezik responsive dizájn nélkül.
Őszintén szólva nem is értem, hogy mit várnak ettől a hírlevelek küldői, amikor az e-mailek mobilról történő megnyitási aránya már bőven 50-70% felé kúszott.
Tavaly én is írtam erről egy cikket, de úgy tűnik, hogy még mindig kell róla beszélni...
Nagyon jó eszköz az e-mail címek gyűjtésére a saját vállalkozásod Mobil Applikációja.
A szegmensekre bontott feliratkozókat célirányosan tudod ezután megszólítani, de a mi még ennél is jobb, hogy applikációd Push Üzenet küldő lehetőségével bármikor megcélozhatod az applikációd letöltőit.
A Push Üzeneteket 97%-ban megnyitják az emberek saját telefonjukon, nem kerül SPAM mappába, vagy kukába.
Hallottál már a Geo Fence Push üzenetről. Ezt is csak applikációval lehet megcsinálni. Ez azt jelenti, hogy például, ha valaki bejön az általad megadott területre behívod egy kávéra.:)
Természetesen ezt applikációban sem tudja mindenki!
Ez egy ügyes bejegyzés, már évek óta publikálok erről én is, de még mindig nagyon kevesen tudnak egyáltalán a responsive weboldalról is... Örülök, hogy egy újabb cikk született a témában.
Egyenlőre nem terveztük, hogy szektoriálisan is lemérjük ezeket az eredményeket, de köszönjük a javaslatokat, megfontoljuk! Addig is kövesd a blogunkat, és értesülj a legfrissebb eredményeinkről!
Érdekes eredmények. Esetleg tudnátok olyan kontextusba helyezni, hogy vizsgáljátok a B2C, B2B kiküldéseket? B2C-n belül pedig e-kereskedelem, bankszektor, utazás stb?
Talán érdemesebb a bevétel helyett az árréssel számolni a képletben, pl.:
Költség: 50 000 Ft szoftver, 50 000 Ft élőmunka
Bevétel: 3 500 000 Ft; Nyereség (30%): 1 050 000 Ft
Bevétellel számolva: (3 500 000-100 000)/100 000=3400% ROI
Nyereséggel számolva: (1 050 000-100 000)/100 000=950% ROI
Mindkettő szép, de közel sem ugyanaz.
Kedves @$Norbert$! A bejegyzésben hangsúlyoztuk, hogy nem magyar adatokról van szó. Azonban, ha magyar adatokat is szeretnél hallani, gyere el október 2.-án az E-mail marketing konferenciára, ott publikálunk saját felmérésű adatokat, a magyar piacról.
Szépen felsorolt szempontok és olvasmányos is.
Fontos szempont a témában, hogy a használt szoftverbe ne lehessen könnyen bekerülni, mint küldő; csak dupla opt-in lehetőség legyen a feliratkozók gyűjtésére; amelyik címzett spamnek jelölte a levelet, azt azonnal vegye le a listáról; és a kézbesítettségi arány közel legyen a 100%-hoz.
Marika Szegedi · https://pallascommunication.hu/ 2018.12.09. 14:36:59
emailcimlista.hu/category/hirlevel-marketing/
Bejegyzés: A hírlevél küldés haldoklik, megoldás a viselkedés alapú e-mail marketing
Email Címlista 2018.11.29. 07:41:31
Őszintén szólva nem is értem, hogy mit várnak ettől a hírlevelek küldői, amikor az e-mailek mobilról történő megnyitási aránya már bőven 50-70% felé kúszott.
Tavaly én is írtam erről egy cikket, de úgy tűnik, hogy még mindig kell róla beszélni...
emailcimlista.hu/hirlevel-mobilra-optimalizalva/
Bejegyzés: Mobilizálj, optimalizálj- avagy hírlevelek mobilra optimalizálva!
MobIntMark 2015.04.25. 18:52:22
A szegmensekre bontott feliratkozókat célirányosan tudod ezután megszólítani, de a mi még ennél is jobb, hogy applikációd Push Üzenet küldő lehetőségével bármikor megcélozhatod az applikációd letöltőit.
A Push Üzeneteket 97%-ban megnyitják az emberek saját telefonjukon, nem kerül SPAM mappába, vagy kukába.
Hallottál már a Geo Fence Push üzenetről. Ezt is csak applikációval lehet megcsinálni. Ez azt jelenti, hogy például, ha valaki bejön az általad megadott területre behívod egy kávéra.:)
Természetesen ezt applikációban sem tudja mindenki!
Ha érdekel, beszélhetünk róla:
www.appsworldapps.com
Bejegyzés: Hogyan működik az e-mail retargeting?
Bökönyi Norbert · http://emailcimlista.hu 2014.12.22. 11:05:34
Bejegyzés: Létezik-e reszponzív hírlevél?
protopmail 2014.07.18. 10:01:17
Egyenlőre nem terveztük, hogy szektoriálisan is lemérjük ezeket az eredményeket, de köszönjük a javaslatokat, megfontoljuk! Addig is kövesd a blogunkat, és értesülj a legfrissebb eredményeinkről!
Üdv,
Protopmail
Bejegyzés: E-mail felhasználói szokások óráról-órára
Fábián Levente 2014.07.18. 09:54:35
Érdekes eredmények. Esetleg tudnátok olyan kontextusba helyezni, hogy vizsgáljátok a B2C, B2B kiküldéseket? B2C-n belül pedig e-kereskedelem, bankszektor, utazás stb?
Köszi, üdv.:
LEvi
Bejegyzés: E-mail felhasználói szokások óráról-órára
protopmail 2013.12.10. 12:22:05
Természetesen így is kiszámolhatod, ez a módszer is jó arra, hogy kiszámoljuk a hírlevél kampányok ROI értékét.
Köszönjük, hogy megosztottad velünk, és a többi olvasóval is!
Üdv,
Protopmail
Bejegyzés: ROI az e-mail marketingben-Így számold ki!
Fábián Levente 2013.12.10. 08:35:43
Költség: 50 000 Ft szoftver, 50 000 Ft élőmunka
Bevétel: 3 500 000 Ft; Nyereség (30%): 1 050 000 Ft
Bevétellel számolva: (3 500 000-100 000)/100 000=3400% ROI
Nyereséggel számolva: (1 050 000-100 000)/100 000=950% ROI
Mindkettő szép, de közel sem ugyanaz.
Bejegyzés: ROI az e-mail marketingben-Így számold ki!
protopmail 2013.09.03. 10:50:57
Itt tudsz regisztrálni: www.emailmarketingkonferencia.hu/regisztracio.html
Bejegyzés: A kiküldött hírleveleknek a 75%-a a kukában végzi, ha nincs mobilra optimalizálva?
$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.08.30. 13:19:07
Bejegyzés: A kiküldött hírleveleknek a 75%-a a kukában végzi, ha nincs mobilra optimalizálva?
Fábián Levente 2013.07.08. 10:33:00
Fontos szempont a témában, hogy a használt szoftverbe ne lehessen könnyen bekerülni, mint küldő; csak dupla opt-in lehetőség legyen a feliratkozók gyűjtésére; amelyik címzett spamnek jelölte a levelet, azt azonnal vegye le a listáról; és a kézbesítettségi arány közel legyen a 100%-hoz.
Bejegyzés: A spam szűrők lelki világa - 2. rész
Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2013.04.25. 14:59:34
Bejegyzés: Megújult a Protopmail!
protopmail 2013.04.25. 14:42:44
A mobil statisztikák mérése teljesen saját, egyedi fejlesztés, ahogy az új felület is!
Bejegyzés: Megújult a Protopmail!
Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2013.04.25. 14:40:31
Bejegyzés: Megújult a Protopmail!