Elkészült a már szokásos, negyedéves felmérésünk, 2013. 4. negyedév mobil e-mail olvasási szokásairól.
Az eredmények szerint a mobil eszközökön történő hírlevél megnyitások és átkattintások száma továbbra is növekszik az előző negyedévekhez képest.
Ami viszont meglepő, de valahol azért várható eredményt hozott, az a mobil barát hírlevelek megnyitási és átkattintási arányai.
A felmérésből kiderült, hogy a nem mobil barát formátumú hírlevelek mobilos megnyitási aránya drasztikusan csökkent hónapról-hónapra, míg ezzel szemben a mobil barát hírlevelek megnyitási aránya nőtt.
Ugyan csak növekvő tendenciát mutatnak az átkattintások aránya is a mobil barát formátumú hírlevelek esetében a nem mobil barát hírlevelekkel szemben.
Az eredmények tükrében világosan látszik, hogy egyre nő a mobiltelefonon olvasott hírlevelek aránya, ezért egyre nő a jelentősége, hogy mobiltelefonon is megfelelően jelenjenek meg a hírlevelek. Egyre kevésbé mutatnak valós képet az átlagok. A mobilbarát és a nem mobilbarát hírlevelek számai egyre nagyobb eltérést mutatnak. Aki még nem optimalizálta mobilos megjelenésre a hírlevél sablonját, az nagyjából az utolsó pillanatban van, hogy ezt megtegye, ellenkező esetben el fogja veszíteni a rendszeres olvasói nagy részét.
2013. korábbi mobil e-mail olvasási statisztikáit itt, meg itt is megnézhetitek.