HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

2014 e-mail marketing trendjei

2014.01.09. 12:05 protopmail

Itt az új év, ami biztosan tartogat majd új izgalmakat az e-mail marketing számára, csak úgy, mint az elmúlt év is hozott néhány fordulatot az e-mail marketingesek életébe. A legtöbb marketinges, így talán te is, ilyenkor az év elején készíti el az idei évre szóló marketing stratégiáját, amelyből reméljük az e-mail marketinget sem hagyják ki!

Hiszen az e-mail marketing évek óta folyamatosan bizonyítja, hogy még van helye a marketing stratégiákban, sőt a jelentősége egyre jobban nő!

Hogy milyen változásokra és trendekre lehet majd számítani 2014-ben az e-mail marketing háza táján, arról egy infografikát állított össze az Internet Marketing Inc.

 

Tips For Killer Email Marketing In 2014

 

1, Mobil vagy bukás: Úgy látszik, az elmúlt évek trendjei a jövőt még mindig meghatározzák, hiszen a mobil eszközök forradalma még mindig tart, sőt! Ezért fontos, hogy a hírlevelek is mobil eszközökre legyenek optimalizálva.

2, Egyszerű és letisztult designra törekedj! Azaz a kevesebb néha több elvét alkalmazva csökkentsd a grafikai elemek számát, méretét, és inkább törekedj call to action gombok jól látható elhelyezésére, úgy hogy még scrollozni se kelljen értük.

3, Like this! A hírleveleid terjedését továbbra is növelik majd a share, like és különböző social media gombok hozzáadása, mellyel arra biztathatod az olvasóidat, hogy osszák meg leveledet az ismerőseikkel, ha érdekesnek és érdemesnek találják arra.

4, Légy szakértő: Az elmúlt 1-2 évben már jó jelek voltak arra, hogy a hírlevelek tartalmai a szimpla call to action tartalmaktól egyre jobban mozdul el a kellemesebb hangvételű „szakértő tartalmak” felé. Ez azt jelenti, hogy a hírlevelekben már nem csak az árakról és akciós ajánlatokról lehet olvasni, hanem kezdenek megjelenni a hasznos, érdekes témákkal is kevert értékesítő tartalmak is.

5, Ne szemetelj: Azaz törekedj arra, hogy minél több személyes információt megtudj a feliratkozóidról, és ezek alapján küldj nekik testre szabott tartalommal rendelkező e-maileket, hiszen minél személyre szólóbb egy hírlevél annál inkább lesz érdekes a címzett számára, és nem kerül egyből a kukába.

6, Egyszerű feliratkozás: Ellenőrizd, hogy a regisztrációs és feliratkozós űrlapjaid egyszerűen alkalmazhatóak-e, hiszen a usability a jövőben is fontos marad! Valamint használd ki a közösségi média előnyeit, és ott is oszd meg a feliratkozó űrlapodat.

7, Csak engedéllyel: Tartsd be az előírásokat, és csak azoknak küldj hírlevelet, akik feliratkoztak rá. Építs stabil és megbízható címlistát. Ezen túl is kerülj minden spam tevékenységre utaló tevékenységet.

Szerinted milyen újdonságokra számíthatnak 2014-ben az e-mail marketingesek?

Címkék: email marketing hírlevél küldés marketing trend

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr605748631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása