Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy milyen fontos, hogy mobil eszközökre is optimalizáljuk a hírleveleket, weboldalakat, vagy alapból responsive weboldalakat, hírleveleket készítsünk, aminek köszönhetően megfelelően jelennek meg a különböző eszközökön.
Természetesen az Amazon.com is követi a trendeket, és szinte minden e-mail marketing kampányuk optimalizálva van mobil eszközökre is.
A hírlevelek formai és tartalmi felépítése ugyanúgy követi az Amazon weboldalát. Nagyon egyszerű, könnyen használható, felhasználó barát felépítésű. Alkalmazza a már jól megszokott perszonalizálást, és itt sem viszik túlzásba az ajánlatok számát, viszont azok testre szabottak!
Ha már az átkattintásoknál tartunk! Az Amazon azt sem felejti el, hogy ha valaki mobilról nyitja meg a hírleveleit, akkor valószínű, hogy az olvasó a mobilján fog tovább böngészni, tehát a landing oldalakat is optimalizálja mobil megoldásokra.
Ezeknek az egyszerű technikáknak köszönhetően jelentősen növelhető a megnyitások és átkattintások száma.
A sorozat végére érve remélhetőleg mindenkiben megfogant az a gondolat, hogy „ezt én is meg tudom csinálni”! Sokszor a nagy eredményekhez kis dolgok is elegendőek. Már pedig a „nagy” Amazon sem vet be varázs trükköket, hanem csak egyszerűen olyan eszközöket alkalmaz, amelyekre az ember talán nem is gondolná, hogy ettől még sikeres is lehet a saját e-mail marketing stratégiája!
Most az összes technikát Te is kipróbálhatod a Protopmaillel 1 hónapon keresztül, teljesen ingyen!