Az e-mail él és virul! Nem először mondjuk ezt, de most a Litmus által összeállított infógrafikának köszönhetően számokkal is alátámasztjuk a még kételkedőknek.
Az igaz, hogy 2012-ben nem egyedül az e-mail volt a legnépszerűbb online marketing eszköz, de az viszont igaz, hogy ez az eszköz volt az, ami magasabb átkattintási-, konverziós arányokat produkált és a legjobb ROI-t hozta a többi csatornával szemben.
Ez a kedvező tendencia előreláthatólag tovább fog növekedni, mivel a megkérdezett marketingesek 56%-a tervezi, hogy növeli az e-mail marketingre fordítható költségvetést, valamint a mobil eszközök terjedése is tovább növeli a hírlevelek előnyét, hiszen az okos telefonokkal a felhasználók már bárhol, bármikor tudnak e-mailt küldeni és fogadni.
Ha még ezek után sem lennél meggyőződve az e-mail marketing létjogosultságáról, akkor kattints ide vagy a képre, nézd meg nagyobban és győződj meg róla Te is!
( A képre kattintva nagyobb méretben is megtekinthető)
És ne feledd, soha nem késő elkezdeni alkalmazni az e-mail marketinget!
A Protopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!