Mi sem hittük volna, hogy a SPAM ilyen évezredes múltra tekint vissza, pedig már jó néhány éve a szakmában vagyunk, de szerencsére a Marketo munkatársai összeállítottak egy infógrafikát a SPAM történelméről, visszanyúlva egészen az ősemberek koráig :)
Az internetezők, és e-mailezők mindennapjait megkeserítő SPAM-ek első internetes megjelenése az 1970-es évekre tehető, majd ezek után folyamatosan terjed egészen napjainkig.
A készítők néhány jó tanáccsal is ellátnak, hogy hogyan ne tűnjön a leveled SPAM-nek, amelyeket mi is kiegészítettünk plusz tippekkel:
- A hírlevél fejléce ne tartalmazzon megtévesztő információkat,
- A tárgysor se legyen megtévesztő,
- Az e-mailben egyértelműen tüntesd fel, hogy ez egy hirdetésnek minősülő, reklám üzenetet tartalmazó levél,
- Rendszeresen frissítsd az e-mail listáidat, ennek jelentőségéről már korábban is írtunk, amit most itt újra elolvashatsz,
- Lehetőleg saját épített listával dolgozz, így biztos nem lesz kéretlen a hírleveled, hiszen a saját feliratkozóid szerepelnek a listádon,
- Biztos, ami tuti használj double opt-in rendszert a feliratkozás során, így a feliratkozó megerősítheti szándékát, hogy ő tényleg akar Tőled hírlevelet kapni,
- A hírleveleid mindig tartalmazzanak leiratkozó linket, és nem csak azért mert törvényi kötelezettség, hanem azért is fontos, mert sokan, ha nem találják, és nem tudnak leiratkozni róla, akkor egyenesen SPAM-nek minősítik, ami nagyon nem jó.
(A képre kattintva nagyobb méretben is megtekinthetitek)
A Protopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!