HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Dőlj hátra a székedben, és élvezd, hogy az e-mail marketing szoftvered helyetted dolgozik!

2013.02.08. 15:39 protopmail

Hogy lehetséges ilyen?! Igen, mégpedig az e-mail marketing szoftverek olyan funkcióinak köszönhetően, amelyek automatizálják a kommunikációs folyamatokat. Korábban már szó esett a blogban, egy az automatizációt segítő funkcióról, a triggerekről.

Most ezt a sorozatot folytatva egy újabb hasznos automatizációt szolgáló funkciót mutatunk be nektek, ami nem más, mint az autoresponder.

autoresponder.jpgAz autoresponderek nem másra hivatottak, minthogy néhány beállítás után teljesen automatikusan tudj hírlevél sorozatokat kiküldeni a feliratkozóidnak, anélkül, hogy Te egyáltalán gépközelben lennél, még akár szabira is elmehetsz, közben pedig a rendszer dolgozik.

Az autoresponderek nagyszerűsége a többszöri, sorozatos jellegében rejlik.

Hiszen a honlapodat leggyakrabban olyan látogatók keresik fel, akik csak érdeklődnek, keresgélnek. Ha nekik sikerül kitalálnod egy olyan dolgot, amiért érdemes lehet neki feliratkoznia az autoresponder sorozatodra, akkor azzal a látogatóval nem csak egy alkalommal kerülsz kapcsolatba, hanem folyamatosan kommunikálhatsz vele, addig, amíg a sorozat tart.

Majd ennek a folyamatnak a végére lehet, hogy nem csak érdeklődő lesz a feliratkozóból, hanem vevő is.

Hogy mi lehet az autoresponder sorozatod témája? Bármi, amiről úgy gondolod, hogy az érdekes lehet a célcsoportod számára, lehet pl. egy több részes, ingyenes online tananyag, termék, szolgáltatás ismertető, stb.

Tehát az autoresponderek alapja egy hírlevél sorozat. Ezt a sorozatot tudod úgy beidőzíteni, akár a Protopmail segítségével, ahogy azt Te szeretnéd. Érdemes az első részt már a feliratkozás után elküldeni a látogatónak, hiszen így egyből tudatában maradunk a feliratkozónak, majd a következő részt a következő napon, vagy héten.autoresp.jpg

Azért arra ügyelj, hogy a sorozat részei ne túl sűrűn kövessék egymást, mert ez egy idő után már zavaró is lehet.

Viszont beállíthatod a kampányt úgy is, hogy egyes részeit, főleg a sorozat elején, 1-2 nap elteltével küldje ki, a sorozat vége felé közeledve pedig elnyújthatod a kiküldést is, akár 1-2 héttel is.

 

Te mit tudnál kitalálni a látogatóidnak, amiért érdemes lenne feliratkozniuk az autoresponder sorozatodra?

Ha sikerült kitalálni, próbáld ki ingyenesen a Protopmail segítségével az ötletedet!

   ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgA Protopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

Címkék: hírlevél trigger autoresponder e-mail markeitng szoftver marketing automatizáció

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr335069660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása