HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Melyik a jobb?-Teszteltesd az e-mail kampányaidat a célcsoportoddal!

2013.02.01. 13:24 protopmail

Teszt a lelke mindennek! Mert ugye azt mindannyian tudjuk, hogy mielőtt bármilyen publikációt, e-mailt kiküldenénk illik, sőt le is kell tesztelni, azért, hogy kiszűrhessük a különböző hibákat, nem jól működő linkeket, elcsúszó képeket.

Ám tesztelni nem csak így lehet az online marketing világában, hanem olyan teszteket is elvégezhetünk, a melyek arra szolgálnak, hogy fel tudd mérni az ügyfeleid, vagy leendő ügyfeleid, hírlevél feliratkozottaid szokását, ízlését. Mire gondolunk itt?

Az online marketing világában közkedvelten alkalmazzák az ún. A/B teszteket a weboldalak optimalizálásában. De nemcsak a weboldalak optimalizálására használhatod, hanem az e-mail kampányaid során is.abteszt.png

Na de lássuk is mi is pontosan az az A/B teszt.

Az A/B teszt nem más, mint egy összehasonlító teszt, amit arra használhatsz, hogy két különböző e-mailt hozol létre és azt két különböző csoport számára küldöd ki, majd számszerű eredmények tükrében láthatod, hogy melyik e-mail vált be jobban a feliratkozottaid körében.

Hogy érdemes A/B tesztet létrehozni?

Profi hírlevél küldő rendszerekkel pár perc alatt létre lehet hozni ilyen A/B teszt e-mail kampányokat. A Protopmailben „Összehasonlító teszt” néven találkozhatsz vele. Az e-mail kampányok tesztelése során az összehasonlítás alapja a megnyitási vagy átkattintási arány lesz.

Tehát a lényeg, hogy hozz létre két különböző tartalmú e-mailt (A/B), amiben nem feltétlenül kell az egész tartalmat variálni, elég lehet csak a tárgymezőt, a linkek elhelyezését variálni. Ezek után nincs más dolgod, mint kiküldeni az e-mail kampányok különböző verzióit a feliratkozóid egy részének. A feliratkozóid a megnyitásokkal/átkattintásokkal meghatározzák, hogy melyik a népszerűbb e-mail kampány.

Az A/B teszteket akár A/B/C/D tesztnek is hívhatnánk, hiszen nem csak két variációjú e-mailt hozhatsz létre, hanem akár többet is.

Próbáld ki Te is e-mail kampányaid során az A/B teszteket, a Protopmail demó verziójával ingyenesen tesztelhetsz!

 

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr875056726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása