Miért kéne karban tartanom a címlistáimat? Gyakran előforduló kérdés ez is a Protopmail ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alkalmával.
Ilyenkor minden alkalommal el szoktuk mondani, hogy nem elegendő az, hogy a címlistáidat nagy nehezen felépíted, majd amikor végeztél hátradőlsz a székedben. Nem, nem, sajnos ez nem elegendő!
A címlistákat minden esetben gondozni kell, gyomlálni, csak úgy, mint egy kertet, hiszen ahhoz hogy szép virágaid vagy jó termésed legyen, ki kell gyomlálni a gazt.
Na de komolyra fordítva a szót, azt ugye mindenki tudja, hogy az e-mail marketing alapja a címlista, ezért fontos, hogy kellőképpen gondoskodj róla, hogy mindig a lehető legfrissebb adatokat tartalmazza.
Az épített e-mail marketing címlisták azonban sokszor hosszú hónapok, sőt évek alatt épülnek fel, így előfordulhat, hogy az adatok elavulnak vagy megváltoznak bennük.
Mit tudsz tenni azért, hogy a lehető legfrissebb adatokat tartalmazza a hírlevél címlistád?
Amilyen gyakran csak tudod, frissítsd a benne szereplő adatokat, és szűrd ki az elavult e-mail címeket.
A frissítés legegyszerűbb formája, ha az adatbázis karbantartást ügyfélgondozási szintre emeled. Azaz minden olyan folyamatban, amikor az ügyféllel kapcsolatba kerülsz, legyen az telefon, vagy e-mail, akár személyes ellenőrizd az adatait és amennyiben változás állt be frissítsd azokat.
Azt is meg kell említeni, hogy ha az ügyfél jelzi a személyes adat frissítés során, hogy le szeretne iratkozni a hírleveledről, akkor annak eleget kell tenni, és törölni kell az adatbázisból, hiszen akarata ellenére senki sem kaphat hírleveleket, mivel az már spam-elésnek minősülne, és azt ugye nem kell elmondanunk, hogy miért nem szabad csinálni…
Tehát ne feledd, tartsd karban címlistáid, hogy mindig a legfrissebb adatok álljanak rendelkezésedre, hiszen az információ hatalom és pénz, de csak akkor, ha a megfelelő adatok birtokában vagy!
A Protopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!