Az e-mail kampányok sikeressége nem csak attól függ, hogy mennyire érdekes a levél tartalma, mennyire kelti fel az olvasó érdeklődését, de azt sem árt tudni, hogy mikor a legaktívabbak a feliratkozók.
Az infógrafikából kiderül, hogy reggel 8:00-9:00 óra, valamint a délután 15:00-16:00 óra a legalkalmasabb időpont a kiküldésre. A legtöbb e-mailt pedig reggel 8:00-9:00 óra valamint, délután 15:00 és 20:00 óra között olvassák.
Érdekes adat, hogy az átkattintások száma (CTR) az esti órákban, 18:00 és éjfél között a legmagasabb, 2.38%-os, valamint, hogy még 4 órával a kézbesítés után is megnyitják.
Te tudod, hogy a feliratkozóid mikor a legaktívabbak?
Ha nem, akkor gyorsan kattints ide és rendelj egy ingyenes Protopmail demó fiókot, amiben letsztelheted, hogy a Te feliratkozódi mikor a legaktívabbak!
Forrásért köszönetet mondunk a Social Media Max-nak!
A Protopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!