Igaz, hogy a Valentin nap nem egy ősi ünnep hazánkban, hanem új keletű, azonban gyorsan elterjedt nálunk is, és sokan ünneplik a szerelmesek, vagy a szeretet napját kinek hogy tetszik. Ebből adódóan a legtöbb pár, szerelmes szereti megünnepelni, megajándékozni egymást.
Olyannyira, hogy pl. Amerikában ez milliárdos üzlet. Csak a tavalyi évben 18,6 milliárd dollárt költöttek Valentin napi meglepetésekre, ami megelőzi a 2012-es évi forgalmat is, akkor ugyanis plüssmacikból, virágokból, Valentin napi vacsorákból összesen 17,6 milliárd dollár bevételt hozott a szerelmesek napja. Ebből is látszik, hogy ez egy újabb lehetőség a kereskedőknek és a marketingeseknek, amit meglovagolhatnak különböző kampányokkal.
Igaz, hogy már eléggé a nyakunkon van, de még mindig nem késő Valentin napi kampányokról gondoskodni, amely lehet akár egy e-mail marketing kampány is.
Ezért adunk is néhány tippet, hogy milyen hírlevél kampányokat tudsz könnyen és gyorsan létrehozni Valentin napra:
1, Ha a feliratkozóidat nemek szerinti bontásban tudod szegmentálni, akkor készíts két csoportot, egy nőit és egy férfit, majd a két különböző célcsoportnak a számukra releváns tartalommal küldj e-mailt.
2, Ugyancsak a férfi célcsoportnak küldhetsz olyan tartalmú hírlevelet, amelyben felhívod a figyelmüket a közelgő eseményre, mivel ők bizony sajnos hajlamosak megfeledkezni róla. Már a tárgy sorban hívd fel a figyelmüket az ünnepre!
3, Adj ötletet ajándékvásárlásra. A legtöbben nem tudják mit is vegyenek szívük választottjának eme jeles alkalomból, ezért adj tippeket, így megkönnyíted a döntést és az átkattintási esélyeket is megnöveled.
4, Kedveskedj hírlevél olvasóidnak, egy csak erre a napra szóló akciós kuponnal, kedvezménnyel.
5,Készíts ajándék utalványt, amit hírlevélben is ki tudsz küldeni. Hidd el sokan rá fognak kapni, hiszen ez az egyik legegyszerűbb és gyorsabb ajándék.
+1, Valentin napon szeresd a feliratkozóidat Te is! Küldj nekik Valentin napi üdvözlő e-mailt, amiben megköszönöd nekik, hogy idén is téged választottak.