A marketingesek az e-mailek megszállottjai, ha kis túlzással is, de ezt állítja a Direct Marketing News az Epsilon legújabb felmérése alapján, melyből kiderül, hogy miért szeretik az a marketingesek annyira az e-maileket. Szerintük ugyanis az e-mail marketing alap eleme egy többcsatornás marketing kampánynak. Az e-mail az az egyik leghatékonyabb marketing eszköz, mely a legjobban igazodik az ügyfelek életciklusához, így ösztönözve őket a nagyobb megnyitásokra átkattintásokra.
Íme tehát a számok, amelyekből az is kiderül, hogy 2013. 2. negyedévében nemzetközi szinten, milyen eszközökön nyitották meg az e-maileket.
Az, hogy milyen arányban nyitották meg a magyar felhasználók a leveleiket mobileszközökön, 2013. október 2.-án a II. E-mail marketing konferencián kiderül, ott publikálja a Protopmail a legfrissebb Mobileszköz megnyitási statisztikát!
A II. E-mail marketing konferenciáról bővebb információkat itt találtok:
Emailmarketingkonferencia.hu>>
Kedvezményes jegyárakkal pedig itt tudtok regisztrálni: