Korábban már foglalkoztunk a címben is említett kérdéssel, hogy mikor is érdemes kiküldeni a hírleveleket a nagyobb hatékonyság érdekében.
Néhány évvel ezelőtt a Protopmail is végzett a témában egy kutatást, amelynek az eredményéből kiderült, hogy leginkább a szerdai napokon kiküldött hírlevelekkel lehet nagyobb hatékonyságot elérni. S így is volt, és van, hiszen mi is megfigyeltük, hogy ügyfeleink a legtöbb hírlevelet szerdán vagy csütörtökön küldik ki. De nem csak hazánkban él ez az általános megállapítás, miszerint a hét közepén érdemes az e-mail kampányokat kiküldeni, hanem a világ számos pontján is így gondolkodnak a marketingesek.
Ám a napokban az Eloqua.com publikált egy statisztikát, melyből kiderül, hogy ez az állítás már nem állja meg a helyét. Új napot kell a naptárban bejelölnünk a hírlevelek kiküldéséhez. Ez az új nap mégpedig szombat lesz.
Meglepő ugyan, de a felmérésben vizsgált 1,5 milliárd kiküldött e-mail hétvégén jobban teljesített, mint hétköznap. Sőt, az is megfigyelhető, hogy a megnyitások aránya szerdán csökkenő tendenciába fordul át. Szombaton azonban magasan emelkedik a megnyitások aránya.
Hogy ez miért lehet?
Mert ha Te is végig gondolod, akkor manapság a hétvégi reggelik után nem az újságokat olvasod át, hanem előkapod az okostelefonodat vagy a tabletedet és elolvasod az e-maileidet, és persze a híreket is. Mert ilyenkor van rá időd.
Te mikor szoktad kiküldeni a hírleveleidet?
A Protopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!