HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Kövesd nyomon az e-mailek útját!

2013.02.26. 12:54 protopmail

Elégedetten dőlsz hátra a székedben miután megírtad a heti, vagy havi aktuális hírleveledet, majd várod az eredményeket. Mindenkinek ismerős lehet ez az érzés, aki valaha is írt hírlevelet.

Ám a hírlevelek megírása után már nem csak az elégedettség érzése keríthet hatalmába, hanem a várakozásoké is.

Ez persze teljesen normális velejárója bármely marketing kampánynak is, hiszen ilyenkor jön el a következő munkafázis, a mérések, utókövetések fázisa.email statisztika.jpg

A mérésekhez, és utókövetésekhez a statisztikák vannak a segítségedre. A statisztikák segítségével tudod nyomon követni a kiküldéstől számítva az e-mailek életútját, hogy ki, mikor, nyitotta meg, melyik linkre kattintott, milyen eszközön olvassa a hírleveleidet.

A legtöbb hírlevél küldő szoftver már rendelkezik, saját beépített statisztikákkal, akár csak a Protopmail is, ennek köszönhetően az alábbi módok szerint mérheted a hírleveled eredményességét:

  • Kezdjük is rögtön azzal, ami talán a legfontosabb a „Megnyitásokkal. A megnyitások statisztikai menüpontban összesítve látható, hogy az egyes hírleveleket ki, mikor és természetesen, hogy mennyien nyitották meg. Az értelmezés megkönnyítésére egy diagram is a rendelkezésre áll.
  • A fontossági sorrend második helyén az átkattintások aránya áll, melyet a „Linkek” menüpontban tekinthetsz meg. Itt is segíti az értékelést egy diagram, melynek segítségével napról napra követve lehet látni az átkattintások alakulását.
  • Természetesen a statisztika olyan tényezőkről is szolgáltat adatokat, amelyek a sikertelen kézbesítésről szólnak. Ezek közül az egyik a Visszapattanások”. Ennek köszönhetően tudhatjuk meg, hogy melyek azok az e-mail címek, amelyek valamilyen okból visszapattantak, valamint azt is részletezi a statisztika, hogy ez a visszapattanás kemény vagy puha visszapattanás volt.
  • Amit talán senki sem szeret látni az a leiratkozók száma. Ez a statisztika szolgál ugyanis a leiratkozókra vonatkozó adatokkal. Segítségével megvizsgálható, hogy ki, mikor iratkozott le a hírlevelünkről.
  • Aminek minden e-mail marketinges örül, az az, ha a címzetteknek olyannyira megtetszik a hírlevél, hogy továbbítják azt ismerőseiknek. Természetesen ezeket a továbbításokat is nyomon lehet követni, így láthatjuk, hogy ki, mikor, kinek küldte tovább a hírlevelünket.

Minden kiküldött hírlevelet összesítve is lehet elemezni, nem csak részekre bontva. Ebben az esetben egy részletes statisztikát ad a rendszer, mely egyszerre szolgáltat adatot megnyitásokról, átkattintásokról, és leiratkozásokról. Ebben az esetben is egy kör diagram segíti az elemzést, valamint minden adat kiexportálható a rendszerből.

A Protopmail statisztikája nem csak az egyszerű hírlevelekről, hanem az A/B tesztekről, az autoresponderekről valamint a triggerekről is készít jelentést.

Kövesd nyomon te is a hírleveleidet a Protopmail statisztikáival!

 A ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgProtopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

 

 

 

Címkék: statisztika trigger megnyitás átkattintás leiratkozás A/B teszt visszapattanás puha visszapattanás kemény visszapattanás email statisztika

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr455106340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása