Amikor hírlevelet írsz elégedetten pipálod ki az ellenőrző listádon a tárgysort, a leiratkozó linket, a linkeket, a webes verziót, a szöveg tartalmát, a képeket, szóval mindent, amit egy e-mailnek kötelezően tartalmaznia kell.
Elkészül az e-mail, nagy lázasan kiküldöd, majd várod az eredményeket. A pozitív eredményeket. Hiszen mindent jól kitaláltál, tehát már nem jöhet más, csak a jó eredmények. Ám a napok telnek, és a konverziós mutatók nem nőnek, pedig kellene nekik.
Elkezdesz gondolkodni, hogy hol lehet a hiba? Az ajánlat nagyon ütős, az e-mail kampány még sosem volt ilyen összeszedett, még le is tesztelted, működik minden. Akkor mi lehet a probléma?!
Amikor végig gondolod a hírleveled ellenőrző listáját, akkor az érkező, azaz a landing oldal is eszedbe jutott? Na ugye!
Még mindig gyakori probléma, hogy az érkező oldalak nem harmonizálnak a hírlevekkel, pedig ez is egy nagyon fontos konverzió növelő tényező.
Na de mit kell észben tartani, hogy megfelelő legyen az érkező oldalad?
- Ne felejtsd el, hogy a linkek pontosan oda mutassanak, ahol a tényleges ajánlat szerepel, és ne pedig a főoldalra mutassanak;
- Az oldalon lehetőleg ne legyen olyan tartalom, ami elterelheti a figyelmet az adott ajánlatról, ugyanis ez elnavigálhatja onnan a látogatót;
- Lehetőleg minél jobban átláthatóbb, tagoltabb legyen az oldal szövege, hogy jól követhető legyen, így is vezetve az olvasó figyelmét addig, amíg a kosárba nem teszi a terméket;
- A látványvilágról se feledkezz meg! Lehetőleg ugyanazokat a képi elemeket és betűtípust használd mind az e-mailben, mind pedig az oldalon is;
- És amiről szintén nem feledkezhetsz meg, az az, hogy optimalizáld mobil verzióra az oldalt, hiszen ma már a legtöbben a telefonjukat veszik elő, ha e-mailt kapnak!
A Protopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!