HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

A nagy dilemma: Vásárolt vagy saját e-mail címlistával dolgozz?

2012.12.14. 14:48 protopmail

Hétről–hétre több olyan telefonhívást, e-mailt kap a Protopmail ügyfélszolgálata, amelyben arról érdeklődnek, hogy értékesítünk-e e-mail címlistákat. A válasz erre természetesen az, hogy NEM!

Mi nem értékesítünk semmilyen e-mail marketing címlistát, hiszen nekünk nem ez a feladatunk. Már évek óta tudjuk a választ arra a kérdésre, hogy „Építsek vagy vásároljak címlistát?".

A válasz számunkra egyértelmű, csak ÉPÍTETT e-mail marketing listával érdemes dolgozni.

Miért? Mert a vásárolt címlista olyan, mint az olcsó hús, híg a leve.

Gyorsan, könnyen hozzá lehet jutni, ám de itt ki is merülnek az előnyei. Ugyanis ki garantálja azt, hogy azon a listán csak olyanok szerepelnek, akik a hozzájárulásukat adták ahhoz, hogy rajta legyenek? Afelől sem lehet biztos a vásárló, hogy az adatbázis mennyire friss, mikor készült, a benne szereplő adatok még aktívak-e, azaz hogy él-e még egyáltalán az az e-mail cím, vagy, hogy azokat a személyeket, akik szerepelnek azon a címlistán ténylegesen érdekli-e a kiküldendő ajánlat.

Az ilyen jellegű levelek minősülnek SPAM-nek, melyeknek hátránya többek között az is, hogy törvénybe ütközik, és bírsággal sújtható, ám, ami ennél is rosszabb, az az, hogy rontja a márka értékét. Tehát semmiképpen nem ajánlott.

growing-email-list.jpg

Ezzel szemben mindenkit arra szoktunk biztatni, hogy építsen SAJÁT e-mail marketing címlistát, hiszen az a legbiztosabb és legtisztább módszer arra, hogy adatbázist nyerjen. De ugye, aminek van, pozitív oldala, annak van negatív is.

Az épített címlistának az a negatívuma, hogy kicsit lassan lehet hozzájutni, és több energiát is igényel az adatok begyűjtése. Pedig van néhány olyan tipp, amivel viszonylag könnyen és gyorsan lehet címlistát építeni.

Most ezek közül osztunk meg néhányat:

  • Legegyszerűbben a weboldalon elhelyezett feliratkozó űrlapok segítségével lehet adatbázist építeni. Ehhez a feliratkozó űrlaphoz találj ki olyan ajánlatot, csalit, ami miatt érdemes feliratkozni a hírlevélre, pl. akciós kupon, ingyenes tananyag, stb.

  • A Facebook segítségével integráld e-mail kampányaidat a közösségi kommunikációdba. Készíts olyan alkalmazást, játékot, ahol meg kell adni az e-mail címet is a játékban való részvételhez.

  • Az elfelejtett offline megoldások egyik legegyszerűbb módja: rendezvény, konferencia regisztrációja során legyen lehetőség hírlevél feliratkozásra is, e-mail címek elkérésével.

  • Igaz, hogy online megoldás, de sokan megfeledkeznek róla: a céges levelező aláírását még mindig nem elég sokan használják ki. Pedig azon túl, hogy fel van tüntet a név, beosztás, és elérhetőségek, itt is fel lehet tüntetni a hírlevélre való feliratkozás lehetőségét.

A lehetőségek tárháza elég széles, csak egy kis fantázia kell hozzá, hogy ki, hogyan használja ki az online világ lehetőségeit!

További információk az épített e-mail marketing címlistákról >>

További információk a vásárolt e-mail marketing címlistákról >>

A ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgProtopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr194965391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása