HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Az örök dilemma: kép vagy szöveg a hírlevelekben

2014.02.07. 10:29 protopmail

Sokszor hangzik el az a kérdés az ügyfeleinktől, hogy milyen hírleveleket érdemes készíteni? Az egész egy kép legyen, vagy csak szöveg, melyik a jobb, esetleg mindkettő?

Nehéz megmondani, hogy egyértelműen melyik a jobb választás a konverziók növelése érdekében.

Az biztos, hogy képekkel, sokkal egyszerűbben lehet befolyásolni, érzelmeket kelteni, mint a szöveggel. Azonban technikai szempontból elmondható, hogy a csak képek alkalmazása nem mindig a jó út.  Hiszen a képek növelik az e-mailek méretét, ezzel lassítva és megnehezítve a kiküldést. kép_email.jpg

Valamint a csak képek alkalmazásával az a probléma is felmerül, hogy az email kliensek blokkolják a képeket, azaz nem jelennek meg egyből. Na, jó persze, a Gmail most már igen, de mi van azokkal, akik nem a Gmail-t használják?

Azok a címzettek, akik nem Gmail-t használnak, továbbra sem látják egyből a képeket, csak akkor, ha engedélyezik a képek betöltődését. Ha nem engedélyezik, akkor sajnos csak üres fehér levelet látnak, jobb esetben egy X-et, Ennek következtében az olvasók lemaradnak a képekről, így az élményről, mondandóról. Így nem fog kattintani, hiszen nem tudja, hogy miért is kéne neki.

De nem csak ezt a veszélyt rejti magában a csak képek alkalmazása, hanem azt is, hogy a közeljövőben a további hírleveledet meg sem nyitja a címzett, hiszen a korábbi hírlevelekből kiindulva tudja, hogy maximum csak nagy X-ekkel találkozhat, ezért meg sem fogja nyitni a hírleveledet.

Persze ezt a problémát elkerülendően készíthetsz olyan kampányokat, amiben felhívod az olvasóid figyelmét, hogy engedélyezzék a levelezőikben a képek megjelenítését. Valamint a képek úgynevezett alt tag-jeit állítsd be, azaz nevezd el a képeket, mert ha még maga a képek meg sem jelennek, de legalább az elnevezésük igen.

Ezer szó többet ér, mint bármi más.

Azért természetesen ez sem teljesen igaz. Hiszen a csak szöveges tartalommal sem lehet túl jó eredményt elérni, mivel van, aki a hosszú tartalmaktól megijed és el sem olvassa a levelet.

A legjobb, amit tehetsz a hírlevelekben, hogy egyensúlyban tartod a képeket és a szöveget.

Azaz nyugodtan alkalmazz képeket is a hírlevelekben, azonban ne csak abból álljon egy levél, hanem legyen szöveges tartalom része is.

A tartalom lehetőleg minél értékesebb, érdekesebb legyen, de ne kisregény. Ügyelj arra, hogy jól tagolt, könnyen olvasható legyen a szöveg. A képek pedig egészítsék ki vizuális élménnyel a szöveget.

Te milyen hírleveleket szoktál készíteni? Csak képekből áll, vagy a szöveget és képet is tartalmaz együtt?

Címkék: hírlevél e-mail e-mail marketing hírlevél küldés

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr795803409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása