HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Marketing automatizálás a gyakorlatban

2016.08.31. 08:58 protopmail

gyorke_szasz_kata.jpginterjú Györke-Szász Katával, a Sodexo inbound marketing szakértőjével

Az idei E-mail marketing konferencia témája a marketing automatizáció. A konferencia egyik előadója, Györke-Szász Kata a gyakorlatba könnyen átültethető marketing automatizálási ötleteket ad majd. Mai interjúnkban Katát kérdeztük, aki megosztott velünk néhány előzetes gondolatot az előadásából.

Protopmail: A jelenlegi pozíciódban mi a feladatod a Sodexonál?

Györke-Szász Kata: A Sodexo Pass Ösztönző Szolgáltatások üzletágán dolgozom termék menedzserként, ahol főleg inbound marketing eszközök segítségével ismertetjük meg üzletágunkat a célcsoportunkkal, majd az érdeklődőkből ügyfeleket generálunk.

P: Mióta foglalkozol marketing automatizációval, és hogy kerültél kapcsolatba a marketingnek ezzel az új, innovatív területével?

Gy.SZ.K.: 2 éve, amióta a Sodexo csapatát erősítem. Folyamatos önfejlesztés során került előtérbe az Inbound marketing megközelítés, amely nagyon megtetszett. Több nemzetközi anyagot összegyűjtöttem, elolvastam, majd a tudásomat tökéletesítettem Nebojsa Inbound Marketing Akadémiáján. Szerencsére a Sodexonál az elméleti tudásomat azonnal alkalmazhattam, kipróbálhattam, tesztelhettem a gyakorlatban, amelynél jobb módszert nem ismerek.

P: A mindennapi munkád során milyen marketing automatizációval kapcsolatos feladatok, célok jelentik a legnagyobb kihívást?

Gy.SZ.K.: Mivel kevesen vagyunk a marketing osztályon, így minden elérhető és általunk megfizethető lehetőséget kihasználunk, amely folyamatainkat és üzletmenetünket automatizálja. Nem használunk marketing automatizálási szoftvert, azonban számos eszközt használunk, amelyek összeköttetésben állnak, automatikusan továbbítják az adatokat és ezáltal könnyítik, gyorsítják a munkámat. A legnagyobb segítségem az email marketing szoftver, amely össze van kötve CMS rendszerrel, landing oldal készítő szoftverrel, valamint több analitikai eszközzel. Ezek nagyrészt kiváltják a komplex marketing automatizálási szoftvereket, de a szofisztikált viselkedés alapú marketing kampányok esetében mélyebb tudásra és gyakorlatra van szükség. Mivel mi nem „szimpla hírlevelezést” csinálunk, hanem komplex inbound marketinget, így nagyon fontos az ezközök megfelelő összehangolása, valamint a folyamatos tesztelés, analitika és a megfelelő módosítások.

P: Milyen jellegű gyakorlati tanácsokra számíthatunk a konferencia előadásodban?

Gy.SZ.K.: Olyan példákat és eszközöket szeretnék megmutatni, amely segítségével hatékonyan, egyszerűen és gyorsan lehet automatizálni egyes kampányainkat kis budgetből.

P: Ha valaki most kezdene hozzá, mit javasolnál neki? Hogyan tegye meg az első lépéseket a marketing automatizáció felé?

Gy.SZ.K.: Magyarországon sajnos még nagyon gyerekcipőben jár ez a téma, így kevés hazai forrás van, amit használni lehet. A téma szakmai „guruja” Nebojsa, aki több (sajnos már csak online) tanfolyamot indít az érdeklődőknek. Ezen kívül érdemes követni több szakmai blogot, akik kifejezetten ezzel a témával foglalkoznak. Ilyen például a Hubspot, a nagy marketing automatizáló szoftverek szakmai anyagai (Salesforce, Marketo, Salesmanago, Unbounce, Mailchimp, Silverpop és még sorolhatnám).

Köszönjük az interjút! Az érdeklődők találkozhatnak veled október 12-én az V. E-mail marketing konferencián, ahol további részleteket hallhatnak majd, és további konkrét ötleteket kaphatnak saját marketing automatizálási projektjük elindításához.

Foglalja le a helyét már most, hogy le ne maradjon! Kattintson ide a regisztrációhoz!

 

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr7911648380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.