HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Magyarországi mobil e-mail olvasási statisztikák 2015

2015.09.23. 10:52 protopmail

Úgy látszik, hogy beigazolódott az elmúlt két év kulcsszava, azaz a mobil e-mail, és a responsive hírlevél, ugyanis a Protopmail legfrissebb kutatásából az derül ki, hogy ugrásszerűen nőttek a hírlevelek megnyitási arányai.

A legfrissebb mobil e-mail olvasási szokásokat felmérő kutatás eredménye nem azért megdöbbentő, mert nőttek a mobilos hírlevelek arányai, hanem azért, mert olyan ütemben nőttek, ami igen meglepő.

Míg 2013-ban még csak 16%-os volt a mobilon megnyitott hírlevelek aránya, addig 2014-re ez a szám már 20%-ra nőtt, 2015-re pedig még egyet kontrázott és 25,1%-nál állt meg ez az arány.

Az átkattintásoknál ugyancsak növekedés figyelhető meg. Míg 2013-ban csupán a hírlevél olvasók 8,25 %-a kattintott mobilról, addig 2014-ban már 12,5%-uk, 2015-re pedig ez az arány is majdnem megduplázódott 21,3%-os eredménnyel.

Ami szintén jól látszik a kutatás eredményeiből, hogy amennyivel csökken a PC-ken a megnyitási arány, addig a mobil telefonokon pont annyival nőtt a megnyitási kedv.

Szóval mobil hírlevelekre fel!

 

Korábbi mobilos felméréseinket itt találod:

Magyarországi mobil e-mail olvasási statisztikák 2013 Q/4

Magyarországi mobil e-mail olvasási statisztikák 2013 Q/3

Magyarországi mobil e-mail olvasási statisztikák 2013 Q1

Hogyan e-mailezünk mobilon?


ekonf_jpg.jpg

Címkék: email marketing protopmail mobil hírlevél mobil email resszponzív hírlevél

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr427811122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.