HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Hogyan működik az inbound marketing?

2014.09.18. 14:49 protopmail

Az inbound marketing azok közzé az új generációs marketing eszközök közzé tartozik, amellyel minden marketingesnek illendő lesz a jövőben megismerkedni, és használni is ajánlatos lesz.

Ez a fogalom egy elég csúnya, és rémisztő idegen kifejezésként hathat, ami biztos még nagyon drága is, és csak azok tudják alkalmazni, akiknek borzasztóan nagy szakértelmük van hozzá, vagy egy külön ügynökséget tudnak rá felbérelni.

Ám ez nem így van. Ha kicsit közelebbről megismerkedünk vele, és a folyamatával hamar kiderül, hogy nem másról van szó, mint egy olyan marketing eszközről, amely megtanulható és jól implementálható a már meglévő marketing folyamatokba, és mind emellett még nagyon hatékony is.

Hogy milyen folyamatokból áll össze az inbound marketing, arról az Impact készített egy nagyon hasznos összeállítást, az inbound marketing legfontosabb lépéseiről:

1, Készíts marketing tervet, alakíts ki stratégiát: Hiszen tudnod kell, hogy kire, mikor, hogyan, mivel célozz.

2, Hozz létre egy hatékony weboldalt: Azaz hozz létre olyan weboldalt, amely a lehető legegyszerűbben tudd majd neked leadeket generálni, nincsenek akadályok a látogatók előtt. ha már van weboldalad, akkor pedig ülj le egy UX-esel és nézzétek át, hogy miken lehetne módosítani. Majd a folyamatos karbantartásról és fejlesztésről se feledkezz meg.

3, Generálj forgalmat a weboldalra: Használd ki a content marketing adta lehetőségeket, és hozz létre blogot, légy jelen aktívan közösségi médiában, ne feledkezz meg a keresőoptimalizálásról, és a kereső hirdetések által elérhető forgalomról.

4, Látogatóból leadeket: Olyan ajánlatokat állíts össze, amelyek figyelem felkeltőek, cselekvésre ösztönzőek.

5, A leadekből vásárlókat: Ismerd meg a látogatói szokásokat, hogy mit néznek meg az aloldalon, tudd meg, hogy mikor térnek vissza rá. Szegmentáld a látogatókat. Gondozd őket (lead nurturing) folyamatos kampányokkal. Tartsd velük rendszeresen a kapcsolatot és az e-mail marketingnek köszönhetően küldj nekik rendszeresen hírlevelet. Valamint integráld az adatokat a CRM rendszereddel is.

6, Mérj mindent: Amit csak tudsz mérj és elemezz.Mérd például a leadek forgalmát, egy lead költségét, egy vásárlóra jutó költséget, stb.

The Inbound Marketing Process Infographic

 

Ha még így sem sikerült megbarátkoznod az inbound marketing fogalmával és vannak még szürke foltok, akkor gyere el a Február 12-én induló Haladó E-mail Marketing tréningünkre, ahol testközelből és gyakorlatban sajátíthatod el az inbound marketing fogásait és a hozzá kapcsolódó marketing és értékesítési folyamatokat!

Itt tudsz regisztrálni>>

 

 

Címkék: email marketing lead nurturing lead generation hírlevél küldés lead generálás email marketing konferencia marketing automatizálás inbound marketing lead scoring

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr766708895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.