HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Így termelhetsz több bevételt az adatbázisoddal!

2014.09.11. 11:00 protopmail

Az adatbázisok jelentését ma már senkinek nem kell elmagyarázni, jelentőségét azonban még sok esetben homály fedi.

Sokan még mindig nem ismerik fel a lehetőséget az adatok felhasználásában, pedig egy kis hozzáértéssel hatékonyabb lehet a marketing, az ügyfélszerzés és a költségek is jelentősen csökkenthetők. És ehhez még nem is kell feltétlenül adatbázis kezelő szakértőnek lenni.

Milyen adatbázist érdemes használni?

A legmegbízhatóbb adatbázisok a saját épített adatbázisok. Ebben az esetben biztos lehetsz benne, hogy az adatbázisod jogtiszta, olyan adatokat tartalmaz, amelyeket a feliratkozók, látogatók önszántukból adtak meg, és számodra releváns. Hiszen, ha vásárolt adatbázissal dolgozol, akkor nagyon sokszor előfordul, hogy nem is releváns az adatbázis, amit kaptál, ezzel máris kidobtad az ablakon a pénzt, nemhogy még hasznot termelt volna neked.

Hogyan érdemes az adatbázist hatékonyan használni?

Ne egy nagy adatbázist használj. Vagy ha mégis egy nagy adatbázisban tartsz minden fontos információt, amelyeket az értékesítés, a marketing során fel tudsz használni, akkor alkoss a nagy adathalmazon belül kisebbeket.

email szegmens.jpg

Szegmentálj. Nézd meg, hogy kik lehetnek a potenciális vásárlóid, kik azok, akik feliratkoztak a hírleveleidre, vagy akár már régen nyitották meg a hírleveleidet, akciós vásárlók, életkor, nem szerint, vagy akár lakóhely szerint is készíthetsz szegmentumokat. Persze nem csak ezek a szegmensek létezhetnek, hanem többet is készíthetsz, annak megfelelően, hogy milyen adatok állnak rendelkezésedre.

Rendszeresen frissítsd az adatbázisodat, hiszen ha olyan adatokat tartalmaz, amelyek már nem aktuálisak, akkor lehet, hogy egy csomó olyan embernek küldesz hírlevelet, akiket régóta nem is érdekel csak lusták róla leiratkozni. Ebben az esetben érdemes egy "nem megnyitók" szegmenst csinálni, és oda kiimportálni ezeket az adatokat, majd nekik is egy újabb külön kampányt küldeni, amiben rákérdezhetsz, hogy miért nem nyitotta meg a hírleveleidet.

Külön kampányokat küldj a létrehozott szegmenseknek. Ne egy nagy hírlevél kampányt küldj ki mindenkinek, hanem az előbb említett szegmenseknek készíts külön, személyre szóló e-maileket. Ezzel a módszerrel kiszűrheted, például, hogy kik lesznek az állandó érdeklődőid, akik bármilyen ajánlatra harapnak, és kik azok, akik csak valamilyen akció, vagy egyedi ajánlat során érdeklődnek a terméked/szolgáltatásod iránt. Ez azért is hasznos, mert így máris újabb szegmenseket tudsz kialakítani. Valamint a kisebb adatbázisoknak köszönhetően pontosan be tudod határolni, hogy egy adott kampány esetén mennyi hírlevelet kell kiküldened, ennek mekkora költségei lesznek és várhatóan mekkora bevételt eredményez majd. Nem pedig az egész nagy adatbázisnak küldesz vaktában nagyon drágán hírlevelet, ami vagy bejön, vagy nem.

Az adatbázis építés eszközeiről, a gyűjtendő adatok típusairól, az adatok az adatok  folyamatos frissítésének és mélyítésének módjairól további érdekes és gyakorlati tanácsokat hallhatsz 2014. október 2.-án az E-mail marketing konferencián.

Gyere el, és ásd bele magad az adatokba!

A regisztráció nyitott, jegyek már kaphatók!

További részletek és regisztráció>>

Minden regisztrálót 1 db 1 éves Üzlet&Pszichológia előfizetéssel ajándékozunk meg.

Címkék: adatbázis adatbázis építés hírlevél adatbázis adatbázis szegmentálás email adatbázis email marekting konferencia

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr846672615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.