HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Mítoszok és tévhitek a hírlevelek körül

2014.08.07. 14:56 protopmail

Ha megkérdezik tőlünk, hogy „ És Te mivel foglalkozol?” , akkor rendszerint elmondjuk, hogy hírlevél küldő szoftver fejlesztéssel, e-mail marketinggel. Erre a válasz általában az, hogy „ Jah, akkor te biztos spammer vagy!”. Azonban mindenkit ki kell ábrándítanunk, de nem vagyunk spammerek, hanem a legális e-mail marketingeseknek segítünk a Protopmail fejlesztésével, és e-mail marketing tanácsadással.

Ez a kis példa is jól érzékelteti, hogy mennyi titok és mítosz lengi körbe még mindig a hírleveleket, amelyeket most az Alchemy Worx felmérésének segítségével helyre teszünk.

1, A címzettek belefulladnak a hírlevelekbe: a megkérdezettek 60%-a naponta 6 hírlevelet kap, a maradék 40%-a hármat, vagy annál kevesebbet kapott, ami azért lássuk be nem olyan vészes.

2, A legjobb idő a kiküldésre a csütörtök 3 óra: Ezt mi is alátámaszthatjuk. A Protopmail saját felméréséből is kiderült, hogy a legtöbben délután 3 kor küldik ki a hírleveleiket. Lehet, hogy csütörtökön kapjuk a legtöbb hírlevelet, de ahogy kiderült, a címzettek 85%-a a kézbesítés után csak 2 nappal nyitják meg azokat.

3, 6 hónap után már nem érdemes hírlevelet küldeni: Ez sem igaz, 20%-uk megnyitja a hírleveleket, hat hónap inaktivitás után is, tehát érdemes felrázni a régóta feledésbe merült címzetteket is!

4, Mindent spamnek jelölnek: 2000 email közül kevesebb, mint egy e-mailt jelölnek spamnek a címzettek.

5, A rövidebb tárgymező hatékonyabb: 60 karakternél kisebb tárgymező esetében növekednek a megnyitások, 70 karakter felett pedig az átkattintások.

7, A tárgymező miatt a hírlevelek a spam mappában végzik: A tárgymezőben használt kulcsszavak nincsenek hatással arra, hogy miért tesznek egy e-mailt a címzettek spam mappába.

+1, A hírlevél ≠ spam: A hírlevél nem egyenlő a spammel, hiszen, ha a hírleveleket legálisan, a jogszabályoknak előírtan küldöd, a címzett előzetes hozzájárulásával, akkor az nem minősül spammelésnek, hanem legális hírlevél küldésnek.

7-myths-email-marketing-infographic.jpg

Címkék: spam email marketing hírlevél e-mail protopmail hírlevél küldés spam mappa

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr686581579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.