HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

GIF-ek a hírlevelekben? Igen!

2014.07.31. 14:26 protopmail

Az e-mail marketinget, és a hírleveleket időről-időre temetik, mert egyes vélemények szerint az újabb technológiáknak köszönhetően, ma már elavult és nem nyújt elegendő felhasználói élményt, így nem elég hatékony arra, hogy konverziót növeljen.

Ebben van némi igazság, ha azt vesszük, hogy a sima text levelek néha tényleg elég unalmasak. Valamint az is elmondható, hogy a fiatalabb korosztály, az ún. Z generációt már nehezebb kattintásra bírni, mint korábban az X, vagy az Y generáció tagjait, ezért valami újdonságot kell kitalálni.

Erre nem is lehetne jobb megoldás, mint a mostanában igen közkedvelt Gifek. A gifek vicces, jópofa mini animációk. Amik egy hírlevélben is igen jól mutathatnak, és kattintásra ösztönözhetnek.

A Gifek használatától egy ideig mi is idegenkedtünk, de ma már szerencsére ott tart a technika, hogy a legújabb levelező kliensekbe már nem ég bele, azaz le tudják játszani.

Mire figyelj, ha Gifeket szeretnél használni a hírleveledben?

1. Figyelj a méretére! Ne legyen túl nagy a fájlméret, mert az lassíthatja a kiküldést és a kliensekben való betöltődést is.

2. A kevesebb néha több. Nem kell mindennek mozognia, lehet, olyan gifet készíteni, választani, amiben csak egy-két elem mozog. Így is el fogod velük érni a kívánt hatást.

3. Készülj fel mindenre! Legyen a hírlevélnek webes verziója is, amit a böngészőben is meg tud nézni. Már csak azért, mert ha nem megfelelő klienst használ a címzett, akkor nem fogja látni a gifeket. Erre egyébként külön egy mondat erejéig is felhívhatod a figyelmet az e-mailben.

4. Ne legyen túl hosszú. Az animált gifek lényege pont abban rejlik, hogy rövidek. A leginkább célravezető, ha 2-3 másodperc hosszúak.

5. Mindig tesztelj! Ne feledd, ebben az esetben is nagyon fontos, hogy leteszteld, biztosan működni fog majd kiküldés után is. Mert ha nem, és erre már csak kiküldés után jössz rá, már nem tudsz javítani a dolgon, és akkor épp a dolog ellenkezőjét éred el.

Íme, néhány ötletes gif példa hírlevelekben:

amazon-email-marketing.gif
Az Amazon hírlevele. A kevesebb néha több elve alapján csak az izzók villognak.

ShoeDazzle-email-marketing_gif_hirlevel.gif

Ugye milyen kifejező?

 

gomb_hírlevél_gif.gif

Akár az átkattintásra használt gomb is lehet animált

 

Mely e-mail kliensekben jelennek meg jól a gifek?

Telepített kliensek

check-green.png Lotus Notes (6, 7, 8.5)

check-green.png Outlook 2000-2003

check-x.png Outlook 2007-2013 

check-green.png Outlook for Mac

check-green.png Apple Mail

Böngésző alapú kliensek

check-green.pngGmail

 check-green.pngYahoo!

check-green.png AOL

check-green.png Outlook.com

 

Mobile kliensek

check-green.pngiOS Mail

check-green.pngAndroid (Default)

check-green.pngAndroid (Gmail)

check-green.pngBlackberry

check-x.pngWindows Phone 7

 

Néhány ingyenes és egyszerűen használható gif szerkesztő: Giphy, ImgFlip.com, Gifmaker

A cikk elkészítésében segítségünkre volt a Litmus.com, a Vero, és a thenextweb.com.

Címkék: email marketing email hírlevél gif anim gif

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr346562141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.