HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Így használd jól a képeket a hírlevelekben

2014.06.26. 13:46 protopmail

Képek nélkül egy hírlevél unalmas és sivár levél lenne. Már pedig egy hírlevélnek az a célja, hogy minél jobb benyomást keltsen az olvasókban, vágyat keltsen és cselekvésre ösztönözzön.

A legjobban a vizuális élményekkel lehet megfogni az olvasókat, ezért fontos, hogy a hírlevélben képek is legyenek.Na de azért az sem mindegy, hogy hogyan és milyen képek vannak egy hírlevélben.

A Getresponse segítségével bemutatjuk nektek azokat az aranyszabályokat, amelyeket hírlevél készítéskor és illusztrálásukkor alkalmazni érdemes.

Ne egy képre alapozz

Ügyelj arra, hogy ne csak egy nagy képből álljon a hírleveled. Igaz, hogy az egy képből álló hírlevelek vizuálisan nagyon szépen jelennek meg, és profinak hatnak, és azok is, azonban több hátrányuk is van.

Az egyik, a már sokat emlegetett képek blokkolása. A levelező kliensek ugyanis alapból blokkolják a képek megjelenését, ennek következtében azoknál a címzetteknél, akik nem engedélyezik a képek betöltődését nem fog semmi sem megjelenni a hírleveledből.

A másik probléma az egy nagy képekkel a nagy méretük. Ugyanis az ilyen képes hírlevelek esetében a képek fájlmérete a megszokottnál jóval nagyobb is lehet, akár 2-3 megabájt, ami már spam veszélyt is hordozhat magában, valamint a kiküldés folyamatát is lassítja.

Méret és súly

Ha nem tudod eldönteni, hogy milyen méretűek legyenek a képek a hírleveledben, akkor inkább bízd a dolgot szakemberekre. Főleg a fájl mérete, azaz a súlya lényeges, ugyanis ahogy azt már korábban is írtuk, a nagyméretű képek növelik a hírlevelek méretét, amivel lassul a kiküldés gyorsasága. Bátran fordulj szakemberhez, akár a hírlevél küldő rendszeredet szolgáltatóhoz is, biztos, hogy fogják tudni, hogy mekkora az ideális méret.

Töltsd ki az Alt tag-eket

Sok kicsi sokra megy, tartja a mondás. Így van ez a képek esetében is, sokszor nem figyelünk az olyan apró részletekre, mint az alt tagek kitöltése, pedig ez is hasznos lehet.

Főleg annak tudatában, hogy a kliensek nem jelenítik meg a képeket alapból. Ha nem engedélyezett a képek megjelenése, akkor a címzett csak egy nagy ürességet fog látni, vagy egy X-et a kép helyén. Ezért inkább töltsd ki az alt tag-eket is, lehetőleg olyan szöveget, vagy szavakat írj a helyére, amelyek kapcsolódnak a szöveghez, és cselekvésre buzdítanak.

Böngészőben is

Ha valamilyen okból nem jelenne a meg jól a hírlevél a kliensben, akkor ún. webes verzióval lehet megnézni a hírleveleket. Egyszerűen csak egy olyan linket kell beilleszteni a hírlevélbe, mai az e-mail webes verziójára mutat. Ezek a linkek legtöbbször a hírlevél küldő szoftverekben beépített linkek, azaz nagyon egyszerűen neked csak két kattintással be kell szúrnod a hírleveledbe, azért hogy mindig, minden körülmény között meg tudja nézni a címzett az e-mailt.

Tesztelj

Mindig ellenőrizzük, hogy hogyan néznek ki a hírlevelek, hogyan mutatnak benne a vizuális tartalmak. Akár több variációt is megnézhetsz, majd döntsd el melyik a jobb.

Használj mobil barát sablonokat

Csak ma Magyarországon a Protopmail felmérése alapján 9,4%-a felhasználóknak nyitja meg a hírleveleit mobil eszközökön. Lehet, hogy ez a szám kicsinek tűnik, de évről-évre nő. Ezért figyelj erre is, hogy minden felhasználói igényt ki tudj szolgálni, és a hírleveleid minden eszközön úgy nézzenek ki, ahogy azoknak kell.

 

 

Using Images in Emails

 

 

Címkék: email marketing infografika hírlevél küldés képek hírlevélben

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr236421587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.