HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Így kezdj bele a feliratkozók gyűjtésébe könnyen, gyorsan!

2014.05.15. 15:25 protopmail

Belekezdeni valamibe sokszor nagyon nehéz. Az e-mail marketing belekezdése ellen a legtöbb érv általában az, hogy nincs kellő mennyiségű adatbázisuk, valamint ma már az egyre tudatosabb internet felhasználóknak köszönhetően egyre nehezebb feliratkozókat gyűjteni.

subscribe_email_protopmail_1.png

Mi nem árulunk zsákba macskát, lehet az elején nehézkes lesz, és nem lesz olyan kirobbanó a siker, mint várnád, de a türelem rózsát, akarom mondani, feliratkozót teremt. Azért, hogy ne legyen nehéz és gyötrelmes az első néhány feliratkozódra szert tenni, mutatunk néhány ötletet, amivel garantáltan könnyebben meglesz az első 100 feliratkozód.

1, Adj érte cserébe valamit

Ma már a tudatos internetezőknek köszönhetően, és a rengeteg spamnek, amik elárasztják a postafiókokat, senki sem szívesen regisztrál, vagy iratkozik fel egyetlen hírlevélre sem. Ezért adj valamit cserébe. Gondold végig, hogy mi lehet a célcsoportodnak olyan értékes, amiért hajlandó megadni az e-mail címét. Ilyen lehet pl. egy letölthető ebook, vagy egy tanulmány, vagy egy kupon is akár.

2, Fától az erdőt

Sokszor azért nem iratkoznak fel a hírlevelekre az olvasók, mert nem látják, hogy hol van erre mód. Ezért tervezd meg úgy a landing oldalaidat, hogy minél jobban szem előtt legyen a feliratkozás lehetősége is. Akár egy pop-up ablak is a segítségedre lehet a feliratkozók gyűjtésében, ne félj tőle, használd bátran!

3, Vásárolj adatbázist

Igen, jól olvastad, vásárolj. Igaz, hogy mi is azt hangoztatjuk, hogy az épített adatbázis a legjobb, legbiztonságosabb módja annak, hogy hírlevél címlistákra szert tegyél. Ám több megbízható reklám ügynökség is kínál marketing adatbázist, amelyek megbízhatóak és biztonságosak lehetnek. Azonban ebben az esetben is légy mindig nagyon körültekintő, minél jobban informáld le az adatbázist áruló ügynökséget, nehogy véletlenül zsákbamacskát vegyél.

4, E-mail marketing & Social Media

Az e-mail marketing és a közösségi média nagyon jól kiegészítheti egymást. Azt már bizonyára te is tudod, hogy a közösségi követőid adatai nem a tiéd, hanem pl. a Facebook bitorolja. És itt jön képbe az e-mail marketing, hiszen ha olyan alkalmazásokat készítesz, amelyekhez meg kell adni a felhasználónak a nevét és e-mail címét, akkor már nyert ügyed van, ugyanis onnantól kezdve az adatok a tieid.

5, A kevesebb néha több

A legtöbb látogatónak attól megy el a kedve, hogy mennyi adatot kell kitölteni, akár kötelezően, akár szabadon. Ezért amennyire csak lehet, egyszerűsítsd le a folyamatot, és csak a legszükségesebb adatokat kérd be, tehát a nevét és az e-mail címét. A későbbiek folyamán pedig küldhetsz neki olyan e-mailt, amelyben megkéred arra, hogy adjon meg magáról több adatot. Hidd el, ez sokkal célra vezetőbb és felhasználó barátabb megoldás, mint gondolnád.

Ha további feliratkozásokat ösztönző ötleted van, oszd meg velünk, kíváncsiak vagyunk a véleményedre!

Címkék: email marketing email címlista feliratkozás feliratkozó adatbázis építés hírlevél adatbázis

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr776169735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.