HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

E-mail marketing tippek-optimalizált e-mail a konverzió növelésére

2014.02.28. 11:18 protopmail

A tegnapi nap során, mint előadók, részt vettünk a Gyógyszerkommunikációs konferencián, ahol a hallgatókkal néhány konverzió növelő e-mail marketing tippeket osztottunk meg.

Az előadás prezentációja leginkább az arany szabályokat foglalja össze, amelyek az elérni kívánt konverziós célokat növelhetik.

 

Az előadás kivonata:

1, E-mail is NOT Dead! :Az e-mail marketing nem halott, annak ellenére, hogy a közösségi média terjedésével egyre inkább halál hírét keltették. Azonban csak a tavalyi évben 3,6 Mrd e-mailt küldtek ki világszerte.

2, Jogszabályi háttér: a hírlevél küldésre 3 jogszabály vonatkozik, amelyeket mindenképpen tartsunk be, és kövessük változásukat, ugyanis mulasztások esetén a NAIH által kiszabható bírság 500.000- 10.000.000 Ft-ig is terjedhet.

3, E-DM≠Spam: A közhiedelemmel ellentétben nem minden hírlevél spam és nem minden spam hírlevél.

5, Spam szűrők elkerülése: Néha előfordul, hogy a hírlevelek akkor is a spam mappában kötnek ki, ha nem annak szánjuk. Ennek elkerülése érdekében, ha betartjuk a felsorolt néhány tippet, akkor elkerülhető a spam mappába kerülés veszélye.

6, Milyen a jó E-dm?: Figyelemfelkeltő, érdekes, megfelel a jogszabályoknak, célzott közönséget ér el, rendszeres, és nem utolsó sorban mobil barát.

7,Miért nyitnak meg egy hírlevelet: Az érdekes tárgy miatt,mert ismerik a feladót, és a címzett számára releváns a tartalom.

8, A tárgymező: 2 másodperc alatt dönti el az olvasó, hogy megnyitja-e a hírlevelet, vagy sem, ezalatt kell tudni meggyőzni.  A tárgymező rövid, tömör, cselekvésre ösztönző legyen, és ha lehet perszonalizált, ugyanis a perszonalizáció 20%-al növelheti a hírlevél megnyitások számát.

9, Content is King: A nem megfelelő tartalom miatt is spam mappába kerülhet egy hírlevél. Ezért törekedni kell arra, hogy minél relevánsabb tartalma legyen. Elsősorban érdeklődést keltő legyen, majd másodsorban eladást ösztönző. Leginkább érdekes leírásokból, esettanulmányokból, Best practices-ből, Top10-ből álljon a tartalom, ezek nagyon kedvelt és hasznos témák az olvasók számára.

10, Kép vagy szöveg: korábbi blogbejegyzésünkben kifejtjük melyiket miért, itt olvasható.

11, Kinek küldjünk e-mailt?: Lehetőleg a jó célcsoportnak, szegmentáljunk célcsoportokat. Számtalan módon szegmentálhatunk, nem, kor, lakhely, marketing és értékesítési célok szerint is.

12-13, Mikor küldjük ki?I-II: A hírlevél küldésre a legalkalmasabb a szerdai és csütörtöki nap, azonban a legfrissebb kutatások szerint már a vasárnap délután is egyre jobb megnyitási arányokat hoz. Órákra lebontva pedig a délelőtti órák a legalkalmasabbak. Azt, hogy kinek, melyik időpontok a megfelelő, azt teszteléssel lehet a legjobban megállapítani.

14, Mobil e-mail marketing: Az okos telefont használók 78%-a e-mail olvasásra használja készülékeit. Magyarországon a Protopmail saját felméréséből kiderült, hogy 2013 első negyedévében 10,2% nyitja meg a hírleveleit mobil eszközökön, míg ez a szám 2013 4. negyedévére már 12%-ra nőtt.

15, Mobil barát hírlevél: A fenti számokból is kiderül, hogy egyre fontosabb a mobil hírlevelek használata. Ennek érdekében használjunk responsive sablonokat, emeljük ki a linkeket, a gombok legyenek könnyen és jól kattinthatóak, a leiratkozó linket ne rejtsük el, és a landing oldal is legyen mobil bárt.

 

 

 

Címkék: spam email marketing megnyitás átkattintás konverzió hírlevél küldés

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr175836598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.