HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Az e-mail marketing jövője

2013.11.21. 13:00 protopmail

Már csak 6 hét van 2013-ból. Így az év vége felé szeretünk elgondolkozni azon, hogy vajon mit hoz a jövő? Mi vár ránk a következő évben? Mi azon gondolkoztunk el, hogy vajon mi vár az e-mail marketingre 2014-ben.

emailmarketing_future_2014.png

Akár hisszük, akár nem az e-mail már 40 éve él és virul, annak ellenére, hogy szeretik leírni mégis az egyik olyan marketing eszköz, amit kezdenek újra, sikerrel felfedezni a marketingesek, főleg kishazánkban.

Ahogy senki más, mi sem vagyunk próféták, ezért nem tudjuk pontosan megjósolni, hogy mi várható a következő évben az e-mail marketing területén. Arra azonban a megfigyelt tendenciák alapján bizton választ tudunk adni, hogy melyek azok a pontok, amelyekre az e-mail marketing checklisteden továbbra is figyelned kell.

Automatikus kampányok

Az egyre felgyorsuló világunkban a kommunikáció is felgyorsult, ebben segíthet neked a jövőben az automatizált hírlevél küldés. A hazai marketingesek, e-mail marketingesek sajnos még mindig nem fedezték fel kellő mértékben az automatizált hírlevelekben rejlő lehetőségeket. Pedig rengeteg idő és munka spórolható meg a segítségükkel, és mindemellett még egy eredményes eszköz is. Ezért a jövőben próbáld ki az automatizált hírleveleket, legyen szó akár trigger alapú, akár autoresponder alapú kampányokról.          Mert az ügyfelek szeretik az apró figyelmességeket, mint pl. egy születésnapi üdvözlő e-mail.

Sablonok mobil eszközökre

A mobil eszközök száma folyamatosan növekszik. Hogy mennyi e-mailt olvasnak a magyarok is mobil eszközökön, arról itt olvashatsz bővebben. Ezért, ha még nem használsz mobil-, vagy responsive e-mail sablonokat, akkor a jövőben gondoskodj róla, hiszen a legtöbben ma már nem az íróasztal mellett ülve nyitják meg a leveleiket.

E-mailben kapott élmény

Nem csak arra kell a jövőben figyelni, hogy milyen legyen egy e-mail designja, hogy responsive-e, vagy sem, hanem arra is, hogy a tartalom és tálalás egyfajta élményt is nyújtson az olvasónak. Hiszen ez által ösztönözhetők a nagyobb megnyitásra, és vásárlásra. Ma már elmondható, hogy a legtöbben nem szükségszerűségből, a szociális szükségleteik kielégítése okán vásárolnak, hanem azért, mert a vásárlás valahol egyfajta élményt is nyújt nekik. Ezért írj olyan tartalmat a hírleveleidben, amelyek egyfajta élményként hatnak az olvasók felé, így ösztönözve őket vásárlásra.

Közösségi kihívások

Sok marketinges nagy dilemmája, hogy hogyan alkosson olyan tartalmat, amely arra ösztönzi az olvasókat, hogy megosszák vagy továbbítsák azt ismerőseik, barátaik felé. A feltételezések szerint 2014-ben az e-mail marketing világában az intelligens és személyre szabott tartalmakra kell egyre jobban összpontosítani, amely ösztönzi megnyitásokat, megosztásokat, like-okat. Mivel az egyedi ajánlatokat, kedvezményeket tartalmazó e-mailek hatásosabbak, mint a hagyományos, általános tartalmú hírlevelek.

 

Szerinted mit hozhat a jövő az e-mail marketingnek?

Címkék: hírlevél trigger autoresponder responsive e-mail marketing email future email jövő

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr705647813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.