HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Karácsony? Ugyan hol van az még?!

2013.10.10. 14:05 protopmail

Ugye Te is egyből rávágod ezt a választ. Pedig Te, mint marketinges nem odázhatod el ennyivel a karácsonyt, hiszen már javában dolgoznod kell(ene) a karácsonyi marketing stratégiádon, legalábbis a tervet már egészen karácsony_emailmarketing.jpgbiztosan el kell kezdened kialakítani.

A karácsonyi online marketing stratégiádból természetesen az e-mail marketing sem maradhat ki, mint az egyik marketing csatornád.

Hogy hogyan használható ki az ünnepi kampányok során az e-mail ereje, arra adunk néhány tippet.

Mire figyelj a kampányok kialakítása során?

-           Mindenek előtt vedd elő a korábbi karácsonyi kampányaidat és elemezd ki azokat. Vizsgáld meg, hogy mi volt bennük a pozitív és mi a negatív, majd vond le a következtetéseket. A negatívokat lehetőleg kerüld el és fókuszálj a pozitívumokra. Lehet lesz köztük olyan, amit idén újra felhasználhatsz majd!

-          Készíts timingot.  Azaz készíts egy pontos időtervet, hogy mikor miről fogsz kommunikálni, hidd el, leegyszerűsíti majd a munkádat, hiszen a nagy év végi hajrá kezdődik. A promóciókat lehetőleg minél hamarabb kezd el.

Mikor kezd el a kampányok kiküldését?

Minél hamarabb, annál jobb. Akár már most októberben is elkezdheted a kommunikációt, kicsit korainak tűnhet, de így beelőzheted a még ébredező konkurenciát. Arra figyelj, hogy a kampány korai szakaszában azért ne a közvetlen értékesítés legyen a fő célod, hanem az, hogy a vásárlóid figyelmét felkeltsd, bizalmát elnyerd. Ezért érdemes olyan érdekes, szórakoztató tartalmat kitalálnod, amit akár még továbbíthatnak is, vagy a közösségi médiában is megoszthatnak az olvasóid.

Milyen tartalma legyen a hírleveleknek?

A kampányok korai szakaszában tehát érdemes valami érzelmekre ható tartalmat kitalálnod. A későbbiekben pedig már koncentrálj az ajándékokra. Hiszen a legtöbb ajándékot november-december között vásárolják.

Készíthetsz például egy adventi kalendáriumot hírlevelekből, amelyben minden nap egy-egy külön ajánlat, vagy akár akció szerepelhet. Ez az akció lehet árkedvezmény, szállítási díj elengedése, a lényeg, hogy az az ajánlat csak arra a napra szóljon, és persze érdekes legyen a címzett számára.

Az adventi kalendáriumnak az az egyik előnye, hogy az autorespondereknek köszönhetően ezt teljesen automatikusan, akár több hétre előre is beidőzítheted, így később már nem lesz vele gondod.

Másik előnye, hogy könnyen kommunikálhatod akár a közösségi médiában is, hiszen van egy kis játékos, szórakoztató oldala is.

Mennyit küldj ki?

Amennyit csak tudsz! Bátran küldj ki akár naponta is hírleveleket, különböző ajánlatokkal. Egy felmérés szerint 2012 decemberében az amerikai Wallmart minden feliratkozója 19, míg a JC Penny feliratkozói 15 alkalommal találkoztak a két cég hírleveleivel a postaládájukban. Ez kétszer több volt, mint az előző évben.

Tehát ne félj Te sem attól, hogy túl sok e-mailt küldesz ki az ügyfeleidnek, mert kellő tálalással, értékes tartalommal nem lesz számukra zavaró.

Ugye, hogy ezek után már nincs is olyan messze a karácsony?! :)

Címkék: autoresponder email kampány email markeitng karácsonyi e-mail

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr435561941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.