HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Hogyan változtatja meg a felhasználói szokásokat a Gmail tabok bevezetése?

2013.09.19. 14:28 protopmail

Már mindenen magyar felhasználónak átállt a Gmail fiókja, az új tabos nézetre. Van, aki idő közben már ki is kapcsolta, mert nem jött be neki ez a fajta nézet.

Na de mi van azokkal a felhasználókkal, akik használják a tabokat? Ennek járt utána a Strongview legfrissebb felmérésében.

A megkérdezettek kicsivel több, mint felének (54%) nem okoz problémát a tabok használata, nem befolyásolja a hírlevelek megnyitásában, akkor, ha pl. a kedvenc márkájuk hírleveléről van szó.

Azonban a másik fél, 40%, mondta azt, hogy ők a tabok bevezetésének köszönhetően kevesebb időt és figyelmet szánnak a hírlevelek megnyitására és elolvasására, mivel a promociós fül alá kerülnek, így számukra nincs eléggé szem előtt.

Csak 7%-a a megkérdezetteknek nyilatkozta azt, hogy több hírlevelet nyitnak meg a promóciós fülek segítségével. Viszont, ami érdekes, hogy ezek a válaszadók az ún. y generáció tagjai, azaz a 18 és 24 év közöttiek.

StrongView_Gmail_Inbox_Tabs_Infographic.jpg

A felmérés azt is megállapította, hogy a fiatalok nagyobb részben naponta többször nézik meg a tabok alatt rejlő hírleveleiket, valamint elsődlegesen mobil eszközeiken csekkolják a beérkező e-maileiket.

Ezek alapján felmerül a kérdés, hogy a fiatalabb generációt nem zavarja a tabok bevezetése, és könnyebben lépnek túl az olyan, a marketingesek számára „kis” problémán, mint a tabok bevezetése?

Vajon a magyar e-mail olvasási szokásokat mennyiben változtatta meg a Gmail tabok bevezetése? Csökkentek, vagy éppen ellenkezőleg, nőttek a hírlevelek megnyitási arányai a promóciós fül bevezetése óta?

Ez is kiderül 2013. október 2-án a II. E-mail marketing konferencián, ahol publikáljuk a Protopmail nagymintás statisztikáját a Gmail tabok hatásáról.

Ha kíváncsi vagy a hazai adatokra, gyere el Te is!

Regisztráció: http://www.emailmarketingkonferencia.hu/regisztracio.html

Címkék: gmail email marketing email marketing konferencia gmail tab mobil markerting mobil e-mail marketing promóciós fül

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr845523727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.