HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

A jövő e-mail marketingje

2013.05.30. 18:27 protopmail

A mobil és közösségi kommunikáció fejlődése fenekestől felfordította a kommunikációs szokásokat. Ezzel új kihívás elé állítva az e-mail marketinggel foglalkozó szakembereket.  

De nem is kell idáig elmenni, már az is elég, ha megnézzük a saját hétköznapi életünket.

Elég, ha kimegyünk az utcára, és lépten-nyomon a telefonjaikat, vagy egyéb más mobil eszközöket nyomkodó embereket látunk. Ez még nem is baj, hiszen internetezésre, e-mailezésre használják. Ezeket a változásokat nem kell feltétlenül negatívan felfogni, hiszen több lehetőséget is tartogat a digitális marketingesek számára.

4 olyan irányvonalat mutatunk be, amelyek új utat nyitnak meg az e-mail marketing világában, és ezeket neked is érdemes szem előtt tartanod a jövőben:

  • Mobil világ:  A mai fogyasztók már nem csak "A" boltban vásárolnak, hanem online is. Na de azt sem ám csak a monitor előtt ülve teszik, hanem a mobil eszközeiken is. Sőt, egyre jobban megfigyelhető, hogy a tendencia ebbe az irányba tolódik el. Ez neked marketingesnek azt jelenti, hogy alkalmazkodnod kellEcommerce mobile_1.png ezekhez az új irányokhoz, a tartalom mellett a technikai kihívásoknak is meg kell felelni. Az e-mail marketing esetében figyelned kell arra, hogy egyre többen olvassák és írják e-maileiket okostelefonjaikon, ezért törekedni kell arra, hogy lehetőleg responsive hírlevél sablonokat használj, amelyek minden felbontásban ugyanazt eredményezik. A landing oldalaknál is vedd ezt figyelembe, hiszen a telefonról fog átkattintani, ami ugye nem ugyanaz, mint egy monitor.

  • E-mail + közösségi média: „Aki nincs fenn valamelyik közösségi oldalon, az nem is létezik.” Hangzik el mostanában egyre többször ez a mondat. Ma már sajnos nem elegendő, hogy „csak” jelen legyen a márkád a közösségi médiában, hiszen azok az adatok, amelyek ott a rajongókról összegyűlnek nem a tiéd, hanem mind a közösségi oldal tulajdona. Azonban ezt az e-mail marketinggel kiküszöbölheted. Hozz létre olyan közösségi kampányokat, amelyek lehetőséget adnak arra, hogy a követőid feliratkozzanak egy e-mail hírleveledre, vagy készíts olyan alkalmazást, amelyhez szükség van az e-mail cím megadásához. Így már tiéd a hőn áhított e-mail cím.

  • Hely alapú marketing: A hely alapú marketing lehetővé teszi, hogy a megfelelő helyen és időben ösztönözd a látogatóidat vásárlásra. Készíthetsz olyan hírlevelet, amely check-in programokkal támogatott. My-Location.jpgA hely-alapú mobilreklám segítséget nyújt a fogyasztóknak abban, hogy a kínált terméket hol és mikor vásárolhatják meg. A helykövetős technológia lehetővé teszi a márkák számára, hogy megvizsgálják, hogy egy adott fogyasztó üzletükhöz viszonyítva földrajzilag merre tartózkodik. A hely-alapú adatok, szegmentációs - így demográfiai és vásárlási - adatokkal párosulnak, így a marketingesek számára lehetővé teszi, hogy szűkítsék a megcélzott csoportot.

  • Intelligens tartalom: Azaz személyre szabott tartalom. Ma már nem csak az a lényeg, hogy a tartalom érdekes legyen, hanem az is, hogy lehetőleg személyre szabott is legyen a hírlevelek üzenete, olyan ajánlat szereplejen benne, amely valóban felkelti az olvasó figyelmét, valóban neki szól. Ilyen jellegű hírlevelek az ajánló motoroknak köszönhetően már egyszerűen elkészíthetők. Az ajánló motorok alapján lehetőség van arra, hogy a korábbi keresések alapján személyre szabott hírleveleket készíts a címzetteknek.  Az ajánló motorok működésének elvéről egy korábbi bejegyzésünkben már olvashattál. Ha elmulasztottad volna, kattints ide és pótold!

Te mit gondolsz, milyen lesz a jövőben az online marketing?

  A ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgProtopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

Címkék: mobil marketing okostelefon e-mail marketing perszonalizált hírlevél e-mail marketing szoftver

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr275336177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.