HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Használj ki minden funkciót!

2013.05.23. 13:55 protopmail

Manapság a legtöbb szoftverben, legyen szó e-mail marketing, vagy bármilyen más szoftverről tele vannak különböző funkciókkal, amelyek mind valamilyen hasznot szolgálnak.

Vagyis szolgálnának, mert a legtöbb funkciót nem is használja az ember. Gondoljunk csak bele, a legtöbb okostelefonon az ember nem is használja ki az össze olyan funkciót, pedig a fejlesztők nem véletlenül tették bele a rendszerbe.

Így van ez az e-mail marketing szoftverek esetében is. Több olyan funkció is van benne, amelyet elég kevesen, vagy elég ritkán használ a legtöbb felhasználó. Ilyenek például az összehasonlító, más néven split tesztek, vagy a triggerek, de az autoresponderek sem a legelterjedtebb kategóriába tartozik.

Pedig mennyi időt és munkát lehet velük megtakarítani, arról már nem is beszélve, hogy milyen konverziónövelő hasznot hozhatnak. Igaz, nem biztos, hogy egyből, rövid távon megtérülő hasznot, de akkor is szép eredményeket lehet vele elérni.

Hogyan?

Vegyük például a tipikusan alacsony arányban kihasznált triggereket. triggerek_szulinap.jpg

A triggerek olyan kapcsolók, amelyek egy adott esemény bekövetkezésekor egy másik eseményt indítanak el. Nagyon jól kihasználhatók például születésnapi, névnapi üdvözlő e-mailek kiküldésére.

Egyszerűen csak bekérjük a felhasználótól a szükséges adatokat és annak megfelelően beállítunk egy trigger eseményt rá, amely a kellő időben kiküldi az üdvözlő e-mailt.

A legtöbb ilyen üzenetet pedig szeretik és értékelik is a feliratkozók, hiszen, „Jaj, de kedvesek, hogy gondoltak rám, felköszöntöttek a szüli(név)napom alkalmából!” érzés tör rájuk, ami pozitív benyomást kelt bennük, a feladó irányába.

Ez pedig elindíthat egy olyan folyamatot, ha mondjuk webáruházról beszélünk, ami még vásárlásban végződhet. Hiszen az üdvözlő üzenetben nem csak egy sima köszöntés szerepelhet, hanem egy olyan, kifejezetten arra a napra szóló, egyszeri vásárlásra jogosító ajánlat, kupon, ami meggyőzi az olvasót, hogy vegyen magának valamit a szülinapjára.

Ugye, hogy érdemes lenne az összes funkciót kihasználni az e-mail szoftveredben?

  A ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgProtopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

Címkék: trigger email marketing szoftver

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr105314526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.