A legtöbb weboldal látogató átlagosan körülbelül 25 weboldalon regisztrál vásárlási, vagy bármilyen más szolgáltatás igénybevétele céljából.
Ám a legtöbb esetben a regisztrációk során már jól bevált jelszavakat és felhasználó neveket használunk az egyszerűség érdekében, hiszen szinte már az egész életünket a jelszavak, PIN kódok, és egyéb más kódok határozzák meg. Tehát nem csoda, hogy a webes regisztrációk során a lehető legegyszerűbb, és legkönnyebben megjegyezhető jelszavakat adjuk meg.
Az e-mail fiókjába egy nap egyszer biztos, hogy minden internet felhasználó belép. A levelezőkben pedig azért lássuk be, nem csak hírleveleket tárolsz, hanem személyes levelezést is. Azt pedig talán Te sem szeretnéd, hogy valaki illetéktelen hozzá jusson a személyes, vagy akár a céges levelezésedhez.
A Computerworld.com összeállított egy infografikát, aminek a segítségével eldöntheted, hogy a Te jelszavad milyen erős.
(A képre kattintva nagyobb méretben is megtekinthető)
Az e-mail marketing oldaláról megvilágítva a jelszavak kérdését, két oldalról vizsgálhatjuk a dolgot. Az egyik oldal a marketingeseké, a másik pedig, természetesen a felhasználók oldala.
A marketingesek részéről arra kell figyelni, hogy lehetőleg olyan jelszót használjanak e-mail marketing szoftverük estében, amely atom biztos, és azt is lehetőleg csak olyan munkatársak tudják, akik használják a levelező rendszert.
A hírlevél olvasók szemszögéből pedig az figyelhető meg, hogy ugyan a feliratkozás során megadnak egy jelszót, amennyire erre szükség van, de azt a legtöbb esetben el is felejtik, vagy nem jegyzik meg, pedig a leiratkozáskor még jól jöhet.
És itt jön rögtön a probléma!
Vannak olyan hírlevelek, amelyekről csak úgy tud leiratkozni az olvasó, hogy belép az adott weboldal felhasználói fiókjába, és ott leiratkozik a hírlevélről.
Azonban ezt a módszert nem nagyon szeretik a címzettek, hiszen ha le akar iratkozni, azt a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban szeretné megtenni. Azonban, ha nem tud bejelentkezni a felhasználói fiókjába, akkor nem fog tudni leiratkozni sem az adott hírlevélről. Így azonban majd továbbra is fogja kapni azokat a leveleket, amelyeket nem szeretne, és nagyon valószínű, hogy ezeket a leveleket SPAM-nek fogja minősíteni, ami nem túl jó.
Ezért mi a leiratkozás legegyszerűbb módját javasoljuk, a leiratkozó linket. Garantáltan jelszó mentes, és az egyik legegyszerűbb módja a leiratkozásnak, na meg a SPAM mappába kerülés veszélye is elkerülhető vele.
A Protopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!