HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Okos leiratkozási módok, amelyekkel megtarthatod a leiratkozóidat

2013.03.19. 13:36 protopmail

A hatályos magyar törvények értelmében minden esetben lehetőséget kell adni arra, hogy a feliratkozók le tudjanak iratkozni a hírlevelekről.

Általában három féle formáját szokták alkalmazni a hírlevelekben:

  • sima leiratkozó link a hírlevélben, ez az egyik legegyszerűbb módja, hiszen csak egy kattintás és kész is,
  • egy megadott e-mail címre kell válasz üzenetben kérni a leiratkozást,
  • a webáruházaknál gyakori módszer, hogy a személyes fiókban lehet leiratkozni a hírlevelekről

Az Amazon.com ugyanezt, a 3. módszert alkalmazza akkor, amikor hírlevél leiratkozásról van szó.

Nagyon egyszerűen be kell jelentkezni a felhasználói fiókba és ott lehet leiratkozni a hírlevelekről.hírlevél_leiratkozás.png

Ezt a módszert a felhasználók annyira nem szokták szeretni, de érdemes elgondolkozni az alkalmazásán, hiszen egy win-win szituációt eredményez. Úgy is kifejezhetnénk, hogy jut is marad is módszer.

Azaz az ügyfélnek lehetősége van leiratkoznia a különböző hírlevelekről, azonban az Amazon.com nem csak egy leiratkozási lehetőséget kínál fel, hiszen a különböző böngészési, vásárlási eredményeknek köszönhetően több, különböző e-mail marketing kampányt állít be a felhasználóknak. A leiratkozás során ezekről a verziókról iratkozhat le az olvasó.

Hogy eredményez ez win-win szituációt?

Úgy, hogy a feliratkozónak felajánlott lehetőségek közül kell választani, és Ő dönthet úgy is, hogy nem az összes hírlevélről fog leiratkozni, hanem csak arról, ami már nem érdekli.

Hiszen gondoljunk csak bele, a felhasználók életciklusa folyamatosan változik, nem biztos, hogy már tankönyveket fog keresni az iskola befejezése után 1-2 évvel is, így valószínű, hogy csak az adott témájú hírlevelekről iratkozik le, de az általános hírlevélről nem. Tehát jut is marad is.

Bármelyik módszert is kínálod a feliratkozóidnak, arra mindig ügyelj, hogy minden esetben lehetőséget kell adni a hírleveledről való leiratkozásra!

  A ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgProtopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

 

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr645147970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.