HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Azok az elfeledett üdvözlő e-mailek

2013.03.13. 16:56 protopmail

Mindannyian tudjuk, hogy az első benyomás a legfontosabb és az egyik legmeghatározóbb élmény egy találkozás során. Ez a mondás szinte az élet minden területére igaz, akár csak először találkozunk valakivel, vagy ha betérünk egy új üzletbe.  És épp olyan fontos ez az e-business világában is.

Igaz itt egy kicsit azonban már bonyolultabba a helyzet, hiszen ebben az esetben elsőre nem személyes benyomás éri a látogatót. Azonban az e-mail marketing itt is segítségedre lehet.

Hiszen az e-business területén legtöbbször az első benyomás hírlevél feliratkozás, vagy regisztrálás után következik be, mégpedig egy üdvözlő üzenet formájában. welcome_email.gif

Az üdvözlő üzenetek fontosságáról márpedig hajlamosak vagyunk megfeledkezni, pedig a fentiek tekintetében is sokkal nagyobb figyelmet kellene rájuk fordítani.

Gondolj csak bele! Talán neked is lapul még a postafiókodban több évvel ezelőtti üdvözlő, vagy köszönő üzenet. Ezeket a legtöbben azért nem töröljük a postafiókjainkból, mert olyan adatokat is tartalmazhatnak, mint pl. belépési adatok, jelszavak, amelyekre bármikor szükségünk lehet, ezért nem töröljük, hiszen biztonságérzeted ad. Viszont bármikor visszakereshetőek.

Itt máris elérkeztünk az egyik pozitív tulajdonságához: bármeddig megtartható, bármikor visszakereshető, ezáltal az olvasó újra találkozhat azzal a pozitív benyomással, amivel, az első alkalommal.Hiszen ez a legfontosabb feladata a köszönő-, üdvözlő hírleveleknek, hogy pozitív, bizalmi viszonyt alakítson ki az olvasóval.

Tehát milyen legyen egy üdvözlő e-mail?

  • Először is gyors. Minél hamarabb találkozzon újra a látogató a márkanévvel a postafiókjában is. Ezt ma már a hírlevél küldő rendszerek autoresponder funkcióinak köszönhetően nagyon egyszerűen beállítható, agy már egyből, a feliratkozás, regisztrálás után megkaphatja az üdvözlő e-mailt a címzett,
  • Legyen pozitív. Mindenképpen törekedni kell arra, hogy pozitív hangvételű legyen a levél üzenete. Az olvasóban így lehet a legkönnyebben az első pozitív benyomást kialakítani.
  • Adjon segítséget. Segítsen az olvasónak a vásárlás, vagy megrendelés során. Például néhány mondatban írd le, hogy melyek a vásárlás menetei, ezzel is ösztönözheted az olvasót a webáruházba való visszatérésre.

Ha a Te feliratkozóid, regisztrálóid is kapnak köszönő üzeneteket, akkor ne feledkezz meg róluk, itt az ideje elővenni és felfrissíteni egy kicsit őket! :)

  A ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgProtopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

 

 

 

Címkék: autoresponder e-mail marketing köszönő e-mail

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr465133073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.