HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Légy következetes: vidd az üzletet a postafiókokba!

2013.03.05. 15:12 protopmail

Nem csak az előző részben már említett, személyre szabott hírleveleket csinálja nagyon jól az Amazon, hanem két olyan részletre is kínosan ügyel, amelyre nem is gondolnánk, hogy mennyire fontos lehet, márpedig az!

Az egyik, amit mi is egy korábbi bejegyzésünkben említettünk már, és tanácsoltunk, azaz e-mailek tartalma és a sablonok közötti következetesség. Nem csak egymással, hanem az Amazon oldalával is. Vagyis az e-mailen belül szinte minden ugyanúgy néz ki, mint az Amazon oldalain, még az ajánló widgetek is. Ezzel, hogy a hírlevelek kinézete és tartalma is azonosul a saját oldalukon alkalmazott dizájnnalamazonhírlevél.jpg és tartalommal, teljes értékű élményt nyújt a felhasználóknak, magyarul otthon érzik magukat. Ez azért jó, mert bizalmat ébreszt bennük, így nagyon egyszerűen alakít ki kötődést az Amazon a vásárlóival.

A másik megfigyelhető dolog, amit szintén nagyon jól csinálnak, hogy a hírleveleikben nem csak különböző ajánlatokkal és akciókkal lehet találkozni. Az Amazon hírlevelei között csak néhány alkalommal találkozhatunk hagyományos tartalmú hírlevelekkel, legtöbbször ugyanis különböző ajánlatokkal, kosár elhagyásra való figyelmeztetéssel, adatmódosításra való felhívással, véletlenszerű termékajánlásokkal, valamint a Prime szolgáltatás igénybevételével lehet találkozni.

Érdemes megjegyezni, hogy az Amazon soha nem hirdet akciókat, kedvezményeket a hírleveleiben, hiszen nem lehet mindig minden akciós egy webáruházban! Ezt érdemes szem előtt tartani és más technikákat is alkalmazni, például az előbb említetteket.

Használj sorozatos e-mail kampányokat!

Ne érezd kínosnak, hogy ha sorozatos e-mail kampányokat küldesz ki az ügyfeleid számára, akár minden nap egymás után, hiszen az Amazon is ezt teszi!

A böngészések után naponta küldenek hírlevelet az ügyfél részére, de nem akárhogy! Célzottan, a kosár elhagyóknak küldenek hírleveleket. Ebben az esetben is a személyre szabott ajánlatok dominálnak, mint egy A/B teszt jelleggel küldik ki a feliratkozóknak a leveleket, nem igazán tér el a levél tartalmában, inkább a tárgymező picit más és az ajánlott termék.

Ha belegondolunk, akkor ezt a modellt bárki tudja alkalmazni, hiszen ma már az összes hírlevél küldő rendszer, köztük a Protopmail is, alkalmas arra, hogy sorozatos hírleveleket, autoresponder sorozatokat, sőt A/B teszteket is tudj egyszerűen létrehozni.

A korábbi részben említett iEmail-nek köszönhetően pedig nyomon lehet követni a vásárlókat, kosár elhagyókat, majd célzottan személyre szóló ajánlatokkal lehet megszólítani.

Ennek köszönhetően csökken a kosár elhagyók száma, hiszen még akkor is kapcsolatban lehet velük maradni, amikor ők már 1-2 napja nem is jártak a webáruházadban, viszont folyamatosan kapják tőled a személyre szóló ajánlatokat.

 

Hamarosan publikáljuk a sorozat harmadik részét, amelynek témája „A kevesebb néha több”.

 A ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgProtopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

 

Címkék: kampány hírlevél e-mail amazon.com hírlevél küldés

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr565118078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.