HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

5 technikai tipp, amelyek befolyásolhatják a hírleveleid eredményét is

2013.01.30. 13:31 protopmail

Mai bejegyzésünkben 5 olyan hírlevélírási tanácsot gyűjtöttünk össze, amelyek inkább a technikai oldalt érintik. Hiszen ezekről sem szabad megfeledkezni, mert igaz ugyan, hogy a szövegírás, és a hírlevél ajánlata nagyon fontos, de neemail tips.jpgm csak az az egy dolog, ami befolyásolja a hírlevelek megnyitási és átkattintási arányát.

A hírlevelek szövegírását legtöbben egy checklist alapján szoktuk elvégezni, amelyben pontról-pontra vesszük végig a hírlevél írás lépéseit. Most egy hasonló ellenőrző listát állítottunk össze, amelyben pontról-pontra vesszük végig, hogy melyek lehetnek azok a technikai tényezők, amelyek a te hírleveleid kézbesíthetőségét, megnyithatóságát, átkattintási arányát javíthatják, növelhetik.

Lássuk akkor sorozatban, hogy melyek ezek a pontok:

0.Tárgymező: A tárgymezőben, ebben a bejegyzésben szándékosan nem foglalkozunk részletesen, mivel nem tartalmaz olyan technikai buktatókat és lehetőségeket, amelyek említésre méltóak lennének, de, hogy mégse maradj tárgymezőt érintő tanácsról ide kattintva részletesebben olvashatsz róla.

Ha kitaláltad a tárgymezőt, akkor következik az e-mail szövegtörzsének megírása, amelyet először is a megszólítással érdemes kezdeni.

1.Tehát akkor jön a megszólítás: Sokszor elmarad, pedig fontos, hogy a nevükön szólítsd a címzetteidet, mert így erősítheted a köteléket köztük és a branded között. Ma már a profi hírlevél küldő szoftverekkel nem is olyan nehéz beszúrni a perszonalizáláshoz szükséges linket. Egyébként a tárgymezőben is lehet perszonalizált linkeket használni!

Ez után jöhet a szövegtörzs és a képek:

2. A szöveg: A szövegtörzs lehetőleg világosan fogalmazza meg, hogy mit akarsz elmondani, érthetően és világosan fogalmazz. Ügylej arra, hogy ne használj olyan speciális szakszavakat, amiket esetleg csak a te vállalkozásod ágazatában ismernek, mert lehet olyan címzetted is, aki bizony ezeket nem fogja érteni. A lényeget lehetőleg sose áruld el, mindig csak egy pici „mézes madzagot” húz el az olvasó orra előtt, mert ezzel felkeltheted a figyelmét és növelheted az átkattintások arányát is.

Itt mindenképpen figyelj arra, hogy a beillesztett linkek megfelelően működjenek, és így már el is érkeztünk a 3. ponthoz, azaz a linkekhez.

3. Linkek beillesztése: Mindig ellenőrizd a linkeket, amikre az ajánlat átirányít, hiszen ha valamelyik nem jól link_breake.pngműködik, akkor nem az az ajánlat fog megjelenni, amit eredetileg szerettél volna. A linkeket mindig teszteld le, hiszen ebből tudhatod, hogy jól működnek-e, mert ha csak a kiküldés után jössz rá, hogy rossz volt egy link, akkor már késő bánat.

A hírleveleket nagyon jól lehet illusztrálni képekkel, ám itt is van némi buktató, amire érdemes odafigyelni.

4. Képek használata: Egy időben divat volt az ún. beágyazott képek használata is a hírlevelekben, amikkel nagyon jó vizuális élményt lehetett elérni, azonban olyannyira megnöveli a levelek méretét, és nehezebben lesz kézbesíthető, valamint nem minden levelező tudja megnyitni ezeket a képeket. (A Google levelezője nem is nagyon támogatja a képeket, külön kell kattintani egy linkre, ha meg akarjuk tekinteni őket).

A Google képkeresőjét sokan nagy előszeretettel használják, (bevalljuk néha mi is), de ha használod is lehetőleg ne azt a képet válaszd, ami az első oldalon, az első helyen jelenik meg, mert azt valószínűleg más is használhatja, így azt az olvasó másnál is láthatta már, így rossz attitűd is keletkezhet benne.

A képeket is érdemes belinkelni, hogy az adott aloldalra mutassanak, mert az olvasók előszeretettel kattintgatják azokat.

5. Leiratkozó link: Amit soha nem szabad elfelejtened, beilleszteni a hírleveledbe az a leiratkozó link. Nagyon fontos, sose feledkezz meg róla, mert törvényi kötelezettség, hogy a hírlevelekben lehetőséget adj arra, hogy az olvasó bármikor le tudjon róla iratkozni.

Tehát ne feledd nem csak a jó szövegen és a legjobb árakon múlik egy hírlevél sikeressége, hanem azon is, hogy mennyire figyelsz oda a technikai részletekre is!

 A ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgProtopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára - Keressen velünk pénzt!

 

Címkék: átkattintási arány leiratkozó link hírlevél írás megnyitási arány tárgymező perszonalizált hírlevél

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr15053050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.