HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Ismerd meg a triggereket és automatizáld velük hírleveleidet!

2013.01.18. 17:27 protopmail

2013-ban a marketingesek egyik legnagyobb vágya, ahogy azt egy korábbi cikkünkben már megírtuk, hogy a marketing kommunikáció minél jobban automatizálható legyen. Ehhez rendelkezésünkre állnak különböző eszközök, amelyekkel már egy-egy folyamat teljesen automatizálható.

Ilyen például az e-mail marketing szoftverekben az autoresponder funkció, vagy a triggerek.

Hogy mik azok a triggerek?

calendar.jpgA triggerek segítségével egy adott esemény bekövetkezésekor egy másik eseményt indíthatunk el. Ilyen lehet például egy születésnapi üdvözlő e-mail küldése, ha a feliratkozónak születésnapja van, vagy a feliratkozó automatikus felvétele egy másik e-mail listára, ha a kiküldött levélben lévő linkre kattint.

 A Protopmail hírlevél küldő rendszerrel is pár perc alatt létre hozhatsz triggereket, amelyeket nagyon jól lehet alkalmazni például az ügyfélkapcsolatok ápolása során, értékesítési folyamatokban, vagy akár a weboldalad látogatóinak újbóli visszaterelésére is.

Lényegük, hogy egy bizonyos idő, vagy bekövetkezett cselekményt határozhatsz meg és ennek bekövetkezte után a rendszer automatikusan üzenetet küld a listán szereplőknek.

Nagyon jó eszköz lehet arra például, hogy az „alvó” ügyfeleket felébreszd!

Ha egy hírleveledre a feliratkozott több hétig, vagy akár hónapig nem nyitja meg akkor is alkalmazhalarm clock.jpgatod ezt a megoldást. Ebben az esetben megadhatsz egy bizonyos idő intervallumot, amely után a rendszer automatikusan küld neki egy emlékeztető trigger alapú e-mailt, amelyben próbálj meg a címzettnek olyan ajánlatot küldeni, amely tényleg felkeltheti az érdeklődését és ez által újra bekerülhet a hírleveleid vérkeringésébe.

Kedvenc jelmondatunk, hogy a lehetőségek tárháza végtelen, ez a triggerek esetében is érvényes, hiszen csak Te határozod meg, hogy mire tudnád használni!

Ne félj megismerni, hiszen egy nagyon hasznos kis eszköz lehet, az automatizált e-mail marketing folyamatokban, ha megismered és mered használni!

Kipróbálásához segítséget nyújt a Protopmail, ide kattintva igényelj ingyenes demó fiókot és próbáld ki az ötleteidet!

 ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgA Protopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

Címkék: trigger autoresponder marketing automatizáció

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr805025826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.