HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Karácsony. Van élet utána is!

2012.12.20. 15:20 protopmail

A holnapi nap során valószínűleg mindenkinek majd szétrobban a postaládája a beérkező levelektől, melyek egytől-egyig karácsonyi üdvözlő levelek lesznek.

És igen, holnap mi is küldünk karácsonyi üdvözletet, melyben megköszönjük, hogy egész évben velünk tartottál, minket választottál, akár ügyfelünk vagy, akár csak érdeklődő olvasó.

Hiszen posta káda.pngez már szokás, így illik, megköszönjük a sok jót, szépet, amit kaptunk másoktól. Anno, a jó öreg 20. században is küldünk karácsonyi üdvözletet, na, jó nem elektronikusan, hanem szép képeslapok formájában, amit aztán elolvastunk és eltettük emlékbe.

Most is ezt tesszük, csak már elektronikusan. ( Jó, ezeket már nem teszed el emlékbe.)

A kiküldött karácsonyi üdvözletekkel általában le is zárul 1-1 cég adott évi e-mail marketing kommunikációja is, leteszik a lantot, elmennek fát díszíteni, bejglit majszolni.

Ami persze normális, csakhogy amikor visszatérünk a munkába, akkor már a januári, februári kampányoknak kéne dübörögnie, de sajnos ez sok esetben nem így van.

Sok cég a januárt és februárt uborkaszezonnak nyilvánítja, és lemondóan nyilatkozik az ilyenkor esedékes forgalomról, és nem is tesz az ellen, hogy fellendítse a forgalmát, hiszen „a Vevők decemberben kiköltekezték magukat!” kijelentéssel nyugtázzák magukat.

Pont ennek elkerülésére itt van néhány ötlet arra, hogy hogyan izzítsd be a januári, februári e-mail marketing kampányaidat:

  • Mindenki szereti az akciókat, főleg karácsony után! Tarts te is leértékelést, na de csak okosan! Mit jelent special offer_6.jpgez? A weboldaladon ne hirdess különösebb akciókat, maximum annyit árulj el, hogy csak annak jár akció, aki feliratkozik a hírleveledre. Az akciót csak a kiküldött hírlevelekben hirdesd meg és csak, az abban elhelyezett linkkel lehessen megnyitni az akciós termékeket tartalmazó aloldalt, az a weboldalad más oldaláról ne legyen elérhető. Így növelheted a feliratkozóid számát is, valamint ténylegesen fel tudod mérni, hogy mennyi érdeklődő van a januári akciódra, azaz megéri-e, érdemes lesz-e jövőre is akcióznod.

 

  • Amennyiben még, hozzánk hasonló módon, nem küldted ki a karácsonyi üdvözleteidet, úgy van időd betenni egy januárban vagy februárban beváltható kedvezményre jogosító „uborka kupont”, amit letölthetnek és az „uborkaszezonban” vásárolhatják le.

 

  • Légy nagylelkű! Azaz adj lehetőséget arra, hogy visszacseréljék, vagy kicseréljék a balul elsült karácsonyi ajándékokat. Ezt csinálhatod úgy is, mint az első pontban leírt akcióban, hogy csak egy bizonyos körnek engeded meg.

Még sorolhatnánk ötleteket, de ha egy kicsit Te is elgondolkozol azon, hogy milyen egyedi ötleteket tudsz kitalálni az „uborkaszezonra”, akkor biztos neked is eszedbe jut néhány. Ne habozz kipróbálni őket, cselekedj és használd ki az e-mail marketingben rejlő erőket!

Ha nincs eszközöd a tesztelésre, igényelj céges e-mail címeddel Protopmail demó fiókot és próbáld ki vele az ajánlott tippeket és töröld a naptáradból és a szótáradból az „uborkaszezont”!

 

A ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgProtopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

 

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr644974900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.