HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Marketing automatizálás a gyakorlatban

2016.09.13. 10:01 protopmail

garaitimi.jpginterjú Garai Tímeával, az Antavo marketing menedzserével

Az idei E-mail marketing konferencia témája a marketing automatizáció. A konferencia egyik előadója, Garai Tímea egy esettanulmánnyal érkezik. Azt mutatja be, hogyan működik a marketing automatizáció egy nemzetközi piacot célzó B2B startup, az Antavo Loyalty Software esetében. Mai interjúnkban Tímeát kérdeztük, aki megosztott velünk néhány előzetes gondolatot az előadásából.

Protopmail: Mivel foglalkozik az Antavo? Milyen piacot, és azon belül milyen célcsoportot céloztok meg?

Garai Tímea: Az Antavo egy online lojalitás programokat készítő szoftver, webshopok számára. Célközönségünket így olyan marketing menedzserek, CMO-k és business tulajdonosok alkotják, akik webshopoknál dolgoznak, webshopokat üzemeltetnek. Nemzetközi piarca célzunk, de vannak magyar ügyfeleink is, mint a Shop.Builder, a MaiUtazás.hu vagy a Profession.hu.

P: A cégetek akkor kapott először nagyobb nyilvánosságot, amikor 2012-ben megnyertétek a Seedcamp startup versenyét, és befektetést is kaptatok tőlük, majd feltörekvő magyar startupként Londonban nyithattatok irodát. Mi történt azóta, hol tartotok most?

G.T.: Nagyon sok minden változott. Egyrészt, lett egy második termékünk, másrészt duplájára nőtt a csapatunk. Sokan Facebook nyereményjáték-készítő platformként emlékezhetnek ránk (ez a termékünk még mindig él), de mostanra a fő prioritásunk az online lojalitás programok lettek. Itt a lényeg, hogy konkrétan webshopoknak segítünk abban, hogy megtartsák a már meglévő vásárlóikat azáltal, hogy beváltható hűségpontokkal jutalmazzák a vásárlói tevékenységeket. Itt olyan tevékenységekre kell gondolni, mint vásárlás, hírlevél megnyitás, termék videó megtekintés, vagy egy új vásárló ajánlása. Észrevettük azt, hogy sokkal nagyobb értéket tudunk adni ügyfeleinknek, ha olyan szoftvert készítünk, ami közvetlenül hozzájárul vásárlóik hosszabb távú megtartásához. Erről szól ma az Antavo.

P: Mire használjátok az Antavonál a marketing automatizációt, és milyen ezzel kapcsolatos feladatok, célok jelentik a legnagyobb kihívást?

G.T.: A probléma az, hogy egy lojalitás program bevezetésének kérdése nem egy perc alatt dől el. A célközönségünk már olyan méretű webshopokat feltételez, amik mögött egy komplexebb szervezet áll. Így több döntéshozót igényel egy lojalitás program bevezetése, illetve az értékesítési ciklusunk is hosszabb emiatt, ami körülbelül egy hónapos. A célunk, hogy kevesebb, mint egy hónap alatt rávegyük a termékünk iránt érdeklődőket, hogy a termékünk használata mellett döntsön. Erre használjuk az automatizációt a jelenlegi marketing stratégiánkban.

P: Milyen jellegű gyakorlati tanácsokra számíthatunk a konferencia előadásodban?

G.T.: Hogyan érdemes olyan B2B kampányokat készíteni, ahol több érintkezési ponton át, először tartalomfogyasztásra, majd termékvásárlásra inspirálod a potenciális vásárlóidat.


P: Ha valaki most kezdene hozzá, mit javasolnál neki? Hogyan tegye meg az első lépéseket a marketing automatizáció felé?

G.T.: Legyenek hipotéziseid arról, hogy a célközönséged milyen út megtétele során válik egyszeri érdeklődőből, a terméked vásárlójává. Ha erről vannak elképzeléseid, akár konkrét kutatásod, akkor könnyen tudsz elindulni az automatizáció útján.

Köszönjük az interjút! Az érdeklődők találkozhatnak veled október 12-én az V. E-mail marketing konferencián, ahol további részleteket hallhatnak majd, és további konkrét ötleteket kaphatnak saját marketing automatizálási projektjük elindításához.

Foglalja le a helyét már most, hogy le ne maradjon! Kattintson ide a regisztrációhoz!

 

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

http://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr7211701557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.