HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

E-mail felhasználói szokások óráról-órára

2014.07.18. 08:49 protopmail

Ha te is úgy gondoltad, hogy reggel a legtöbb ember az okostelefonja után nyúl és egyből az e-maileit olvassa, akkor meg fogsz lepődni, mert az a feltételezés, miszerint a legtöbb hírlevelet reggel olvassák a felhasználók, megdőlt.

Legalábbis 2013-ban Magyarországon, a Protopmail felmérése alapján, amely 192 millió kiküldött hírlevél alapján készült, és azt vizsgálja, hogy mi történik egy hírlevéllel a kiküldése után, óráról órára.

A felmérésből kiderült, hogy a korábbi szokásokkal ellentétben már nem a reggeli órákban, hanem az esti órákban, pontosabban este 7 órakor nyitják meg a legtöbb levelet. Azért a reggeli órákban továbbra is magas megnyitási arányokat számoltunk, azonban ez még mindig elmarad az este 7 órás értéktől.

Az óránkénti lebontásból az is kiderült, hogy a kattintások összhangban vannak a megnyitásokkal, tehát ebben az esetben is az esti órákban mértük a legnagyobb átkattintási arányokat, azonban a nemzetközi trendekkel ellentétben hétvégén nem olvasunk annyi hírlevelet.

A leiratkozásokról azonban nem mondható el egyértelműen, hogy a megnyitásokhoz, vagy a kattintásokhoz kapcsolódnának, nem tudatos, inkább impulzív tevékenység.

 

Természetesen napi eloszlásban is vizsgáltuk, hogy mi történik egy hírlevéllel a kiküldése után, hamarosan arról is beszámolunk!

Címkék: email marketing hírlevél infografika megnyitási arány hírlevél olvasás kattintási arány email infografika hírlevél infografika

2 Szólj hozzá! (2 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

http://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr516515893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Fábián Levente 2014.07.18. 09:54:35

Sziasztok!

Érdekes eredmények. Esetleg tudnátok olyan kontextusba helyezni, hogy vizsgáljátok a B2C, B2B kiküldéseket? B2C-n belül pedig e-kereskedelem, bankszektor, utazás stb?

Köszi, üdv.:
LEvi

protopmail 2014.07.18. 10:01:17

Szia @Levente!

Egyenlőre nem terveztük, hogy szektoriálisan is lemérjük ezeket az eredményeket, de köszönjük a javaslatokat, megfontoljuk! Addig is kövesd a blogunkat, és értesülj a legfrissebb eredményeinkről!

Üdv,
Protopmail