Talán már Te is kedves olvasó is voltál úgy, hogy nagy gonddal, bajjal elkészítetted a hírleveled, majd kiküldted és vártad a nagy eredményeket, a növekvő megnyitási és átkattintási számokat.
Ám van, amikor sajnos ez elmarad, a számok nem nőnek, pedig olyan jó volt a hírlevél, de mégsem nyitották meg annyian, mint ahogy az várható lett volna.
Ilyenkor azonban mégsem szabad csüggedni, mert van megoldás!
Az pedig nem más, hogy újra küldöd az e-mailt.
Na persze ilyenkor jön a kérdés, hogy ha egyszer nem nyitotta meg, akkor miért nyitná meg másodszorra is akár?! Éppen ez az, amiért nehéz az e-mail kampányokat újra küldeni, de nem lehetetlen.
Hogy milyen ügyes trükkökkel lehet észrevétlenül újra küldeni egy hírlevelet, abban segítünk néhány ötletünket megosztva:
1, Légy óvatos
Mindenek előtt le kell szögeznünk, hogy az újraküldések során nagyon óvatosnak kell lenned, mert nem biztos, hogy csak azért nem nyitotta meg a címzett az e-mailt, mert mondjuk még nem ért rá elolvasni, hanem az is előfordulhat, hogy tényleg nem érdekelte a címzettet az ajánlatod.
2, Csak a legfontosabb kampányokat küld újra
Semmi képen se küld ki az összes e-mail kampányodat újra és újra. Ez ugyanis nagyon idegesítő lenne, ami a végén a feliratkozói táborod elvesztéséhez vezetne rövid időn belül. Gondolj csak bele, mi lenne, ha Te is minden egyes olyan e-mailt, amit nem nyitottál meg 1-2 nap múlva újra ott látnád a beérkező üzeneteid között.
Ezért gondold végig, hogy melyek azok a kampányok, amelyek nagyon fontosak a látogatottság vagy bevételnöveléshez és csak azokat küld újra.
3, Trükköz a tárgymezővel
A tárgy fontos szerepet játszik abban, hogy felkeltse a címzett figyelmét, és megnyitásra ösztönözze. Azonban, ha korábban nem működött a hírlevél tárgymezője, akkor miből gondolhatnánk, hogy másodszor fog?!
Eláruljuk, sajnos nem fog működni, így ezen is változtatni kell!
Írd át a levél tárgymezőjét, és úgy küld ki újra. Az egyik módja lehet, hogy úgy írod át, hogy ez egy „emlékeztető” levél, vagy hogy az „utolsó esély” arra, hogy megnyissa a leveledet. Mindenképpen olyan tartalmat írj bele, ami arra készteti az olvasót, hogy azonnal megnyissa a levelet. Viszont a hamis üzenetű tárgyaktól tartózkodj, mert azzal csak becsapnád az olvasókat, amit ők egy leiratkozással díjaznának.
4, Próbálj ki más időpontot
Nem is gondolnánk, de a legegyszerűbb oka az is lehet annak, hogy egy hírlevelet nem nyitottak meg, hogy nem jó időben küldted ki.
Manapság a legelterjedtebb megoldás, hogy a reggeli órákban küldjük ki a hírleveleket, azonban ez a tézis kezd megdőlni. Ezért próbálkozz másik időpont az újraküldés során. Teszteld le, hogy a Te célcsoportnak melyik lehet a legideálisabb időpont.
Azonban azt tartsd szem előtt, hogy a biztos megnyitási adatokra minimum 2 napot várni kell, mert ennyi időt vesz igénybe, amíg mindenki, akit tényleg érdekelt az ajánlatod meg is nyissa a hírleveledet. tehát azért nem árt a türelem sem.
Kíváncsiak vagyunk a Te véleményedre is! Ha van már tapasztalatod az újraküldésekben, vagy további ötleteid lennének, akkor írd meg nekünk kommentben!