HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

10 tipp a sikeres karácsonyi e-mail kampányokhoz

2013.11.28. 13:08 protopmail

A karácsony már igencsak itt kopogtat az ajtón, azonban még mindig nem késő belekezdeni karácsonyi e-mail marketing kampányok kiküldésébe.

Az Adsalsa összegyűjtött és egy infógrafikában összefoglalt 10 olyan tippet, amelyeknek segítségével még sikeresebbek lehetnek a karácsonyi hírlevél kampányok.

Lássuk is sorban, melyik az a 10 pont, amire jó, ha odafigyelsz a karácsonyi e-mail kampányaid során:

  1. Call-To- Action: A címsor, tárgymező lehetőleg minél figyelem felkeltőbb legyen. De azért arra figyelj, hogy olyan különböző karakterek ne szerepeljenek a tárgymezőben, amelyek miatt spam-be kerülhetnek a levelek.
  2. Tesztelj: Készíts A/B teszt kampányokat, hogy tudd, mire harapnak a vevőid. Az A/B tesztekkel lehetőséged van a tárgymező, a tartalom, vagy a kár a célcsoport tesztelésére is.
  3. Szegmentálj: E-mail listáidon különböző szempontok szerint szűrhetsz, alkothatsz kisebb célcsoportokat demográfia, nem, kor, hely, stb, szerint.
  4. Használj responsive megoldásokat: Nem csak a hírleveleid készítése során gondolj a mobileszköz használókra, hanem a weboldalak, landing pagek programozásakor is. Azért, hogy lehetőleg minden felhasználódnak ugyanabban az élményben legyen része.
  5. Automatizálj: Használj trigger alapú e-maileket, hiszen rengeteg időt spórolhatsz magadnak, amire a karácsonyi hajrában igencsak szükséged lesz.
  6. Gondolkodj több csatornában: Az e-mail kampányaidat ne csak egy csatornaként használd fel, hanem kapcsold össze több marketing eszközzel, pl. a közösségi médiával is.
  7. Légy körültekintő: Vizsgáld meg a felhasználóid szokásait, mely során kiderítheted, hogy mi kelt bennük pozitív attitűdöt, mi készteti őket vásárlásra.
  8. Készíts egyedi ajánlatot: Készíts olyan ajánlatot, amely csak karácsonyra érvényes, ami akár csak a hírlevél feliratkozóid számára érvényes.
  9. Szólítsd a nevén, azaz perszonalizálj: Ma már szinte minden hírlevél küldő, mint a Protopmail is, képes perszonalizált hírlevelek küldésére. Sokkal hatékonyabb módszer, mivel az olvasók szeretik a saját nevüket látni a hírlevelek hasábjain.
  10. Addj garanciát: Ne feledd, hogy a karácsonyi ajándékok az év legfontosabb ajándékai, ezért nagyon fontos, hogy időben megérkezzen a rendelt termék a vásárlónak. Ezért, ha tudsz, vállalj garanciát a szállításra, miszerint december 24-ig biztos megérkeznek a csomagok.

+ 1: Légy intelligens: Mi ezt a listát még annyival egészítenénk ki, hogy készíts személyre szabott tartalommal készült hírleveleket, akár a kosárelhagyók adatait felhasználva.

Te még mivel egészítenéd ki a listát?

Címkék: email marketing hírlevél karácsonyi e-mail hírlevél kampány

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr65665446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása