HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

A kiküldött hírleveleknek a 75%-a a kukában végzi, ha nincs mobilra optimalizálva?

2013.08.30. 11:24 protopmail

Az okostelefont használók 75%-a törli azt az e-mailt, amelyet nem tudnak a telefonjaikon rendesen elolvasni. Ez derült ki abból a felmérésből, amelyet a minap hozott nyilvánosságra a Constant Contact.

A megkérdezettek 80%-a nyilatkozott úgy, hogy számukra nagyon fontos, hogy az e-maileiket a mobil eszközökön is meg tudják nyitni, el tudják olvasni. A válaszadók 75%-a nyilatkozott úgy, hogy nagy valószínűséggel törlik azokat az e-maileket, amelyeket nem tudnak a mobil készülékeiken mobilemail.jpgelolvasni.

A felmérés  demográfiai szempontok alapján is elemezte a mobil e-mail olvasók körét. Kiderült, hogy a legtöbb e-mailt a 18-30 év közöttiek nyitják meg okostelefonokon, ők alkotják azt az 52%-os tábort, amely szinte csak a telefonjain nyitja meg a leveleit.

A 30-39 év közötti megkérdezetteknek már 85%-a nyitja meg leveleit mobil eszközön, azonban nekik csak 48%-a az, akik csak a telefonjaikon nyitják meg az e-maileiket. A 40-49 év közöttieknek már csak 74%-a nyitja meg a leveleit okostelefonokon, de nekik is már csak a 35%-a az, akik csak a telefont használják erre, ők már inkább kiegészítő megoldásként használják a telefonjaikat e-mail olvasásra.

Az évek előre haladtával ez a tendencia egyre csökkenőbb képet mutat.

A felmérésből még egy érdekes adat derült ki, a megkérdezettek 79%-a nyilatkozott úgy, hogy miután okostelefonján már megnyitott egy e-mailt, azt nagy valószínűséggel újra meg fogja nyitni, akkor, ha az asztali gépén az e-maileit böngészi.

Tehát ezek alapján elmondható, hogy egyre fontosabb nem csak a weboldalakat, hanem az e-maileket, hírleveleket is mobil eszközökre optimalizálni.

De vajon ez a tendencia hogyan alakul a magyar felhasználók körében? Vajon a magyar felhasználóknak is a zöme törli abban az esetben a hírleveleket, ha nem tudja azokat a mobil eszközein rendesen megnyitni?

Egyáltalán, vajon mennyi e-mailt olvasunk, nyitunk meg mi magyarok az okostelefonjainkon?

Többek között ezekre a kérdésekre is keresik a válaszokat a 2013. október 2.-án a Kreatív, a Protopmail, és a Zseron társszervezésében megrendezésre kerülő II. E-mail marketing konferencián.


További részleteket és a regisztrációs űrlapot itt találod: Emailmarketingkonferencia.hu

Címkék: email marketing e-mail okostelefon email marketing konferencia

2 Szólj hozzá! (2 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

http://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr325484618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.08.30. 13:19:07

Jó-jó, de ezek nem magyar számok...

protopmail 2013.09.03. 10:50:57

Kedves @$Norbert$! A bejegyzésben hangsúlyoztuk, hogy nem magyar adatokról van szó. Azonban, ha magyar adatokat is szeretnél hallani, gyere el október 2.-án az E-mail marketing konferenciára, ott publikálunk saját felmérésű adatokat, a magyar piacról.

Itt tudsz regisztrálni: www.emailmarketingkonferencia.hu/regisztracio.html